من از سنین کم به مامای ی علاقه داشتم
کلا این علاقه م
از علاقه ب نوزاد و کودک میوممد
هنوزم باهعاامه
و دوست دارم تا زنده م حدقل یبار هم ک شدع تتجربه ش کنم !! 😅
😅
چمیدونم ماماهمرایی بخونم
بشم
یا تو اتاق زایمان همراهکسی باشم و پروسه رو ببینم
خیلی دوست داشتم حیف شد نشد ک بشع
برام جالبه کلا
بنظرتون راهی نیستm؟nکه بخونم؟
بچهها کیبوردم مشکل داره چنروزه درستمنمیشه بابت اشتباه تایپی دیگ ببخشییددد