2777
2789
عنوان

میشه بیاین😭😭😭😭

33 بازدید | 12 پست

بچه من ی خاهر دارم ۳۵ سالشه منم ۲۳ سالمه از ۱۰ سالگیم یادمه همیشه شلوار های منو پاره میکرد وسایل اتاقم تخت فرش مو همشونو خراب میکرد....میومد مدرسه که درس میخوندم میرفت پیش معلمام میگفت این خیلی خونه اذیت میکنه با اینکه من فقط ۱۰ سالم بود 😭😭😭چه اذیتی میکردم میخاست فقط آبرومو ببره تا اینکه همیشه اینکارو میکرد تا اینکه من سرکار رفتم چنتا خاستگار داشتم خاهرم زنگ میزد سرکارم بد منو میگفت مثلا اون فا.....حشه.... هس اون فلان به خواستگارم گفته بود اون بی خانواده هس پدر مادر نداره....با اینکه پدر مادرم از گل نازکتر بهم نگفتن....من از خودم تعریف نمیکنم ها ولی همه گفتن خیلی خوشگلی قدم ۱۶۸ هس خدا دادای گونه زاویه فک لبای گلوه ای دارم مامانم میگه اون به خاطر زیبایی هات هس حسودی میکنه...تنها با من نبود شماره کل فامیل پخش میکرد همه مزاحم بشن ...عکسای دختر دایی مو پخش میکرد.....الان چنساله از طریق مجازی شوهر پیدا کرده ازدواج کرده پسره هم سیاه هس خاهرمم الان پسره کرمانشاه هس ...خاهر منم تبریز پسره امده تبریز براش خونه گرفته خودشم برگشته رفته کرمانشاه از دستش فرار کرده ..........چن باری هم با شماره شوهرش مزاحم یکی شده بود تا اینکه طرف شکایت کرد ماشین شوهرشو گرفتن ..کلی دعوا.....الان من ده سالی هس ارتباطی ندارم به خاطر این کار هاش بیرون دیدنی رومو میکنم اون ور به همه گفته بود منو دید روشو کرد اون ور ....الان من همیشه نفرینش میکنم من چیکارش کردم که اینجوری میسوزه اگ من بدبختم چرا این همه پیگیر منه حرص منو میخوره....من خدایش فهمیدم بدبخته خدا شاهده اصلا برام مهم نیستش...الان حرف نمیزنم کاره خوبی میکنم درسته چرا این دس از سره من برنمیداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خواهرت مشکل روانی داره باید تیمارستان بستری شع

😂😂😂😂😂 درسته مثلا زنگمیزنه به صاحب کارم بد منو ميگه.....ازاین میترسم کسی ازم ناراحت نشه با این حرفاش از دست من

وای چرا آخههه

بهش محبت کنی خوب نمیشه؟🙄

سعی کن یه جا مشغولش کنی به کار سرش گرم بشه وقت نکنه سر به سرت بذاره و با درآمدش بیشتر به خودش برسه

تجربه نشون داده آدمهایی که کمبود دارن بیشتر سر به سر بقیه میذارن هرچی کمبوداشون جبران بشه آروم تر میشن و کمتر به کار بقیه گیر میدن البته ذاتشون درست نمیشه ولی خطرشون کمتر میشه وقتی ببینن نگه داشتن یه سریا به نفع خودشونم هس یه طور که به این نتیجه برسه موفقیت تو براش حتی منفعت هم داره نه ضرر

اینطوری مهارش میکنی تا حدی ولی اگه فقططط فرار کنی باید همیشه نگران دردسراش باشی

اگه آدم دیگه ای بود میگفتم فرار کن ولی چون خواهرته و بالاخره هم خون خودته و نمیشه کامل حذفش کرد اینو میگم که کامل حذفش نکنی حتی شده هرازگاهی یه پیام محبت آمیز یا احوال پرسی بفرستی گاهی ازش مشورت بخوای به عنوان خواهر بزرگتر

خواهر برادرای بزرگتر دوس دارن بهشون اهمیت داده بشه و نظرشون خواسته بشه هرچی بیشتر نادیده بگیری بیشتر بدرفتار میشن

وای چرا آخههه بهش محبت کنی خوب نمیشه؟🙄سعی کن یه جا مشغولش کنی به کار سرش گرم بشه وقت نکنه سر به سرت ...

من اصلا آدم حسابش نمیکنم فکر میکنم سره همین اینکارو میکنه زنگ میزنه به کارمم بد منو میگه ب خاستکازم بد متو میگه...از مجازی شوهر کرده الان پسره آورده یه شهر دیگ براش خونه گرفته خودشم برگشته شهر دیگه اونم بیزاره از دستش بعد ۶دسال زندگی الان دوسال خاهزم به شهر دیگه س پسره شهر دیگه...۳۵ سالشه من ۲۳ خیلی فرق هش بینمون خودشم خیلی خیلی لاغر قدش کوتاه نمیدونم واگذارش کروم به خدا....میدونی بعد این همه ظلمی ک کرده نمیتونم باهاش حرف بزنم

من اصلا آدم حسابش نمیکنم فکر میکنم سره همین اینکارو میکنه زنگ میزنه به کارمم بد منو میگه ب خاستکازم ...

درسته بخاطر همینه که هی بد و بدتر میشه روابط اونم بیشتر به فکر آسیب بهت میفته🥲

میدونم سخته واست ولی باید متوقفش کنی

اینطوری همه مدت استرس بهم خوردن فرصتهای خوب زندگیتو خواهی داشت حتی اگه کاری نکنه همش نگرانی

سعی کن کم کم باهاش ارتباط دوستانه بگیری هرازگاهی در حد چن تا مطلب شیر کردن

کاری نکن که واقعا به چشم دشمن ببینتت و باورش بشه باید تلافی کنه چون احترامی براش قائل نیستی

درسته بخاطر همینه که هی بد و بدتر میشه روابط اونم بیشتر به فکر آسیب بهت میفته🥲میدونم سخته واست ولی ...

اخه من چیکارش کردم از ۱۰ سالگی یادمه اینکارو میکرد ....عکس دختر دایی مو پخش کرده تنها با من نیس ....همش میخاد بگه خوشبخته ولی هیچی نداره ....حالم ازش بهم میخوره به نظرت خدا جوابشو میده خیلی خیلی خیلی ناراحتم دلم خیلی شکسته💔💔حالا ب نظرتون بد منو بگه مثلا زنگبزنه کارم بگه این فلان کارس اونا ناراحت مبشن ازم یا ب یه ورشونم نیس....اخه چرا کسی ک خوشبخته سرش گرم خودش میشه....این جرا این همه پیگیر مته مریضه چیه اخه

اخه من چیکارش کردم از ۱۰ سالگی یادمه اینکارو میکرد ....عکس دختر دایی مو پخش کرده تنها با من نیس .... ...

آره دیگه ذاتو نمیشه عوض کرد🫠💔

بله دقیقا کسی که خوشبخت هس دنبال اثباتش نیست و سرش گرم خودشه و کسی که احساس کمبود داره میخواد به بقیه نشون بده بهتر از اوناس و با پایین کشیدن بقیه احساس کمبود خودشو جبران کنه

خدا که حتما حواسش هس به کارای همه و دلایی که از بقیه میشکونن بخاطر همین هرچی برا بقیه میزنن بیشتر احساس ناکافی بودن پیدا میکنن و آرامش رو تجربه نمیکنن این خودش عذاب کمی نیس

ببین گلم بهتره سعی کنی هرچند سخت آروم و با گذر زمان باهاش کنار بیای فقط در حدی که اون جو سنگین بینتون یکم کمرنگ بشه و از حالت دشمنی دربیاد نه اینکه ارتباط نزدیک بگیری یا بخوای اعتمادی کنی که دوباره ازش ضربه بخوری چون اون نسبتش باهات نزدیکه باید خیلی حواست جمع کنی برات مشکل به وجود نیاره


در رابطه با نگرانیت، مسئله ای که وجود داره اینه معمولا کسی که زنگ بزنه بد بقیه رو بگه به عنوان یه شخصیت معلوم الحال در نظر گرفته میشه و آدما متوجه میشن نباید رو حرفای کسی که برای درجه یک خودش میزنه حساب باز کرد و اعتماد کرد چون فرد نرمالی نیست کلا کسی که برای پایین کشیدن بقیه به در و دیوار چنگ بندازه بقیه ازش بیزار میشن اما خب این حالتم درنظر بگیر همه بلوغ فکری کافی رو ندارن و بعضی جاها روابط کاری آدمو به حاشیه میبره و دیگه برگردوندنش به وضعیت قبلش یکم سخت میشه و آدم خودش از نظر روحی اذیت میشه...

نمیشه انتظار داشت همه آدما نسبت به شرایط زندگی ما توجیه باشن!

من توصیم اینه که بر اساس قلق خودش مهارش کنی ببینی چی از جانب تو میتونه حس کمبودش رو از بین ببره یا حداقل کمترش کن

از خداوند برای قلبش تقاضای آرامش داشته باش که با خودش در صلح باشه🤍✨️

آره دیگه ذاتو نمیشه عوض کرد🫠💔بله دقیقا کسی که خوشبخت هس دنبال اثباتش نیست و سرش گرم خودشه و کسی که ...

مرسی عزیزه دلم چقد خوب باهام حرف زدین😭😭خیلی دلم ناراحته خیلی ولی در عوض میگم خدا جوابشو داده گ مزاحم همه میشه روزه خوس نداره روزگارش مزاحم شدن به همه س ....مرسی عزیزم توم دعا کن برا من ک شرش از سرم کنده بشه ....خیلی ممنونم که وقت با ارزشتو برام گذاشتی❤️❤️❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز