آره دیگه ذاتو نمیشه عوض کرد🫠💔
بله دقیقا کسی که خوشبخت هس دنبال اثباتش نیست و سرش گرم خودشه و کسی که احساس کمبود داره میخواد به بقیه نشون بده بهتر از اوناس و با پایین کشیدن بقیه احساس کمبود خودشو جبران کنه
خدا که حتما حواسش هس به کارای همه و دلایی که از بقیه میشکونن بخاطر همین هرچی برا بقیه میزنن بیشتر احساس ناکافی بودن پیدا میکنن و آرامش رو تجربه نمیکنن این خودش عذاب کمی نیس
ببین گلم بهتره سعی کنی هرچند سخت آروم و با گذر زمان باهاش کنار بیای فقط در حدی که اون جو سنگین بینتون یکم کمرنگ بشه و از حالت دشمنی دربیاد نه اینکه ارتباط نزدیک بگیری یا بخوای اعتمادی کنی که دوباره ازش ضربه بخوری چون اون نسبتش باهات نزدیکه باید خیلی حواست جمع کنی برات مشکل به وجود نیاره
در رابطه با نگرانیت، مسئله ای که وجود داره اینه معمولا کسی که زنگ بزنه بد بقیه رو بگه به عنوان یه شخصیت معلوم الحال در نظر گرفته میشه و آدما متوجه میشن نباید رو حرفای کسی که برای درجه یک خودش میزنه حساب باز کرد و اعتماد کرد چون فرد نرمالی نیست کلا کسی که برای پایین کشیدن بقیه به در و دیوار چنگ بندازه بقیه ازش بیزار میشن اما خب این حالتم درنظر بگیر همه بلوغ فکری کافی رو ندارن و بعضی جاها روابط کاری آدمو به حاشیه میبره و دیگه برگردوندنش به وضعیت قبلش یکم سخت میشه و آدم خودش از نظر روحی اذیت میشه...
نمیشه انتظار داشت همه آدما نسبت به شرایط زندگی ما توجیه باشن!
من توصیم اینه که بر اساس قلق خودش مهارش کنی ببینی چی از جانب تو میتونه حس کمبودش رو از بین ببره یا حداقل کمترش کن
از خداوند برای قلبش تقاضای آرامش داشته باش که با خودش در صلح باشه🤍✨️