روز دختر مبارک به دختری که هنوز هم معتقده اعداد زوج از فرد قشنگترن. 😊
به دختری که بین شلوغیهای زندگی هنوز از چیزهای ساده مثل بستنی خوردن و پیاده روی با یه جفت کتونی ونس سفید کلی ذوق میکنه.
به دختری که مهربونی و سادگیش بیشتر از هر چیزی توی ذهن میمونه.
امیدوارم همیشه به همون اندازهای که برای بقیه آرامش میسازه، خودش هم آرامش نصیبش بشه.
روزت مبارک 🌹
@بهارمقدم
بماند به یادگار
1405/04/05