pesareiran مدیر استارتر عضویت: 1402/10/16 تعداد پست: 1718 عنوان سال تحصیلی 54 بازدید | 10 پست سلام امسال ورودی جدید دانشگاه ها چه ماهی میرن دانشگاه؟؟ مهر یا بهمن؟؟ چون کنکور ۲۹مرداده خب چه ماهی دانشگاه میرن؟ امروز | 17:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شیاف عضویت: 1401/07/21 تعداد پست: 2020 احتمالا بهمن ما که ارشدمون تیر برگزار میشه هم گفتن احتمالا بهمن همون شیافِ قدیمیم اون کاربریم بالا نمیاد:)
12ambl68 عضویت: 1404/06/29 تعداد پست: 1358 معمولا ورودی مهره حالا امسال نمیدونم شاید تغییر کنه کاربر آقا
pesareiran مدیر استارتر عضویت: 1402/10/16 تعداد پست: 1718 احتمالا بهمن ما که ارشدمون تیر برگزار میشه هم گفتن احتمالا بهمن خیلی دیره که بچه ها روانی میشن
شیاف عضویت: 1401/07/21 تعداد پست: 2020 خیلی دیره که بچه ها روانی میشن اره واقعا کاش همون مهر و آبان باشه میخام برم سرکار اینجوری نمیشه همون شیافِ قدیمیم اون کاربریم بالا نمیاد:)
pesareiran مدیر استارتر عضویت: 1402/10/16 تعداد پست: 1718 اره واقعا کاش همون مهر و آبان باشه میخام برم سرکار اینجوری نمیشه آخه تا بهمن کی صبر کنه، روانی شدم کاش حداقل تو آبان ماه سال تحصیلی رو شروع کنن
pesareiran مدیر استارتر عضویت: 1402/10/16 تعداد پست: 1718 اره واقعا کاش همون مهر و آبان باشه میخام برم سرکار اینجوری نمیشه شما چرا اسمت شیافه راستی🤣
شیاف عضویت: 1401/07/21 تعداد پست: 2020 آخه تا بهمن کی صبر کنه، روانی شدم کاش حداقل تو آبان ماه سال تحصیلی رو شروع کنن دیونه خونس که معلوم نیس چیکار میکنن همون شیافِ قدیمیم اون کاربریم بالا نمیاد:)
شیاف عضویت: 1401/07/21 تعداد پست: 2020 شما چرا اسمت شیافه راستی🤣 همینجوری همون شیافِ قدیمیم اون کاربریم بالا نمیاد:)