sarina_mn مدیر استارتر عضویت: 1403/12/30 تعداد پست: 1804 عنوان کاش مرد بودم 90 بازدید | 11 پست نه احساسی داشتم نخ قلبی هر کاری میکردم آزاد بودمهمش پیش رفیقام بودم اصلا نه قلب ی دختر نه احساسش برام مهم بودکاش ی دختر عاشق نبودم ی مرد سنگدل بودم 😭 هر عشقی یک روز میمیرد ، مثال عشق من و تو (❁ ́◡`❁) امروز | 17:15 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخترک_تریاک_فروش عضویت: 1404/08/23 تعداد پست: 2195 سلام ، من ترجیح میدم بجا مرد سنگدل ، مرد پولدار باشم . بگو باریکلا😎😂 درخواست نده مرتیکی دلقک
شاهدخت_آتلانتیس عضویت: 1403/04/12 تعداد پست: 4513 سلام ، من ترجیح میدم بجا مرد سنگدل ، مرد پولدار باشم . دهنت آسفالت😂 تنها تلاشم روی خودمو و هدفامه 💫🦋
mahe_shabe14 عضویت: 1400/05/04 تعداد پست: 1417 چرا حیف دل مهربونت نیست تو که خیلی مهربونی دسش بشکنه کسی که تورو اذیت کرده
رضوانه25رضوانی عضویت: 1403/01/11 تعداد پست: 9672 ارزوی محال منم همین مرد بودنهحتی حاضرم یه مرد نابینا باشم تا یه دختر سالم
دخترک_تریاک_فروش عضویت: 1404/08/23 تعداد پست: 2195 دهنت آسفالت😂 😂😂😂 بگو باریکلا😎😂 درخواست نده مرتیکی دلقک
sarina_mn مدیر استارتر عضویت: 1403/12/30 تعداد پست: 1804 خدایی مردا قلب دارن ک 😂😂😂 هر عشقی یک روز میمیرد ، مثال عشق من و تو (❁ ́◡`❁)
لیلینیوم عضویت: 1400/06/15 تعداد پست: 7114 مرد ها همه سنگدل نیستن. از شانست اگه مرد بودی مرد مهربونی بودی و هنوز عذاب می کشیدی. نینی سایت به طور عجیبی غیر عادی شده. من نمیدونم من وارد بعد دیگه ای شدم یا چی... چطوری زندگی شما در جریانه انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده.
رزیتا123 عضویت: 1400/08/02 تعداد پست: 15667 ربطی به زن و مرد بودن نداره بعضی آقایون هم خیلی احساساتین