زهره7587 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 2955 عنوان پریود شدن 12 بازدید | 0 پست سلام خانما قرص سپسترون میخوردم هنوزه سه تا دوته دیگه دارم ولی پریود شدم مگه نباید تموم بشه بعد بشم؟؟و اینکه باید سه تا دونه رو بخورم یا دیگه نخورم؟ امروز | 17:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب