سلام دوستان 🌸 موهای من طبیعی، فر، خیلی بلند، خشک و وزه و رنگ یا دکلره هم نکردم. میخوام برای روتین مو شامپو، ماسک مو و کرم موی بدون آبکشی بخرم.
لطفاً فقط کسایی که موی فر طبیعی دارن جواب بدن.
از چه برندی استفاده کردین که واقعاً راضی بودین؟ (ایرانی یا خارجی فرقی نداره)
برام مهمه که:
وز مو رو کم کنه.
فرها رو خوشحالتتر کنه.
مو رو خشک یا سنگین نکنه.
قیمتش نسبت به کیفیتش ارزش داشته باشه.
اگر محصولی هم خریدین که اصلاً خوب نبوده، لطفاً اسم اونم بگین تا نخرم.
ممنون از همگی. 🌷