برف7 مدیر استارتر عضویت: 1404/12/14 تعداد پست: 23 عنوان مریضم 7 بازدید | 8 پست بدن درد شدید دوتا ناپروکسن حوردم فرقی نکرد... گلو و بینی و گوشم کیپه چشمامم درد میکنه.. از قبل آموکسی کلا و دارم مال اردی بهشت یدونشو خوردم همونو بخورم ؟چون اصلا از جام تکون نمیشه بخورم امروز | 16:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sonbolbolbol عضویت: 1403/10/18 تعداد پست: 3699 آنفولانزا گرفتی متاسفانه ،و آموکسی تاثیری نداره حتما برو دکتر 🧚♀
برف7 مدیر استارتر عضویت: 1404/12/14 تعداد پست: 23 آنفولانزا گرفتی متاسفانه ،و آموکسی تاثیری نداره حتما برو دکتر برم دکترم آخه همینا و میده
sonbolbolbol عضویت: 1403/10/18 تعداد پست: 3699 برم دکترم آخه همینا و میده نه مادرم رو بردم سرم و آمپول نوشت براش همین علائم رو داشت 🧚♀
ariya_rad عضویت: 1404/12/12 تعداد پست: 187 تازه اردیبهشت گرفته بودما 😭 تازه هوا گرم شده شاید دوباره سرما خوردی روش
بپر عضویت: 1397/06/22 تعداد پست: 616 گفتیمتابستون شد کمتر مریض میشیم خونه ما ام همه مریض شدن سرفه هاشون افتضاحه
برف7 مدیر استارتر عضویت: 1404/12/14 تعداد پست: 23 گفتیمتابستون شد کمتر مریض میشیم خونه ما ام همه مریض شدن سرفه هاشون افتضاحه تو این فصل خیلی بده چون هوام گرمه تبم داشته باشه آدم دیگه به فنا میره🥵