mohamad737373 مدیر استارتر عضویت: 1404/08/16 تعداد پست: 976 عنوان درود 33 بازدید | 11 پست چرا اینجوری هرچی میدویدیم باز درجا میزنیم اصلا نمیدونم چرا اینجوری آخه چرا واسه به کدامین گناه چرا باید اینقدر سختی بکشیم مگ ما چی میخایم امروز | 16:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116605 همه همینن هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116605 اآخه چرا بگم دلیلشو گارد میگیری هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
mohamad737373 مدیر استارتر عضویت: 1404/08/16 تعداد پست: 976 بگم دلیلشو گارد میگیری دلیلش اینجا بگی مطمین باش بسته میشه خخخخ
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116605 دلیلش اینجا بگی مطمین باش بسته میشه خخخخ ن اصلا اون چیزی نیس ک توی ذهنته هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
mohamad737373 مدیر استارتر عضویت: 1404/08/16 تعداد پست: 976 ن اصلا اون چیزی نیس ک توی ذهنته چیه پس بگو ببینم
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116605 چیه پس بگو ببینم گفتم ک گارد میگیری میگی ن این نیس و این حرفا هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
mohamad737373 مدیر استارتر عضویت: 1404/08/16 تعداد پست: 976 گفتم ک گارد میگیری میگی ن این نیس و این حرفا خخب بگو نمیگیریم
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116605 خخب بگو نمیگیریم نو نو هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116605 ننگو خب خو نمیگم لوس هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤