2777
2789
عنوان

عشق مجردی

73 بازدید | 13 پست

من تو مجردی یکیو دوست داشتم که یکسری اینقدر درگیر درس و کار شدم به کل یادم رفته بود و برام نفرت انگیز شده بود فکر کردن بهش ب طرز عجیبی تو این هفته هم خوابشو دیدم که میخوایم باهم ازدواج کنیم هم خواهرشو دیدم و ارتباط گرفتم با خواهرش به خاطر درسش و دوباره یادم افتاد رفتم اینستاش ببینن چخبره شمارشو هم حتی دیدم خدا باهام مشکل داره فک کنم چیزی که ده سال کارم بود یادم بره تو یه هفته همش زنده شد خیلی ناراحتم و دوباره باید اینقدر خیال پردازی کنم و عذاب وجدان بگیرم تا یادم بره من بچه دارم اگه بچه نداشتم صد باره جدا میشدم چون همسرم ملاکای منو نداشت و نداره این بیشتر اذیتم میکنه

یک طرف روزه داری با دهان خشک طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان...اینکه از یه کشور استعمارگر با سابقه تجاوزچند سال یکبار ب کشور های مختلف توقع داشتید بیاد بزنه هزینه کنه بخاطر آزادی شما مو به تن آدم سیخ میشه از هوش و افکارتون اگر آزادی غرب باعث زجه زدن دخترامون زیر دست کفتار های متجاوز چشم و دل سیر میشه لعنت به این آزادی...آزادی که به تهدید بمب اتم و تهدید تصرف کشور و جزیره هامون رسید ...چه دوستای خوبی دارید !

توهم گرفتم که شاید بهم فکر کرده خوابشو دیدم حس خیانت دارم بدم میاد ولی ذهنم میره مدام و همیشه برام سوال مونده اونم منو دوست داشته با نه اگه جوابشو بفهمم هرچی باشه دیگه کلا برام نیستش

یک طرف روزه داری با دهان خشک طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان...اینکه از یه کشور استعمارگر با سابقه تجاوزچند سال یکبار ب کشور های مختلف توقع داشتید بیاد بزنه هزینه کنه بخاطر آزادی شما مو به تن آدم سیخ میشه از هوش و افکارتون اگر آزادی غرب باعث زجه زدن دخترامون زیر دست کفتار های متجاوز چشم و دل سیر میشه لعنت به این آزادی...آزادی که به تهدید بمب اتم و تهدید تصرف کشور و جزیره هامون رسید ...چه دوستای خوبی دارید !

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مقصر مادرمه هیچوقت تو این مورد نمیبخشمش که باعث شدم تو سن کم ازدواج کنم حس خجالت بده بهم که حرفامو بزنم شما تعارف نداشته باشین با خونوادتون حتی بدترین انگارو بزنن

یک طرف روزه داری با دهان خشک طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان...اینکه از یه کشور استعمارگر با سابقه تجاوزچند سال یکبار ب کشور های مختلف توقع داشتید بیاد بزنه هزینه کنه بخاطر آزادی شما مو به تن آدم سیخ میشه از هوش و افکارتون اگر آزادی غرب باعث زجه زدن دخترامون زیر دست کفتار های متجاوز چشم و دل سیر میشه لعنت به این آزادی...آزادی که به تهدید بمب اتم و تهدید تصرف کشور و جزیره هامون رسید ...چه دوستای خوبی دارید !

بشین زندگیتو بکن این چه فکرایی مطمئن باش اونم هیچ تحفه ای نیست فقط داری اینجوری فکر میکنی

تمام ملاکای منو داشت از اقوام بود دونه به دونه چیزایی که میخواستم و همسرم دروغ گفت داره اون داشت

یک طرف روزه داری با دهان خشک طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان...اینکه از یه کشور استعمارگر با سابقه تجاوزچند سال یکبار ب کشور های مختلف توقع داشتید بیاد بزنه هزینه کنه بخاطر آزادی شما مو به تن آدم سیخ میشه از هوش و افکارتون اگر آزادی غرب باعث زجه زدن دخترامون زیر دست کفتار های متجاوز چشم و دل سیر میشه لعنت به این آزادی...آزادی که به تهدید بمب اتم و تهدید تصرف کشور و جزیره هامون رسید ...چه دوستای خوبی دارید !

اگه دوست داشت هر جوری بود همون موقع به دستت میورد پس فکر و خیال الکی نکن

سنم کم بود کسی فکر نمیکرد ازدواج کنم خودمم باورم نمیشه چجوری ازدواج کردم یهو

یک طرف روزه داری با دهان خشک طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان...اینکه از یه کشور استعمارگر با سابقه تجاوزچند سال یکبار ب کشور های مختلف توقع داشتید بیاد بزنه هزینه کنه بخاطر آزادی شما مو به تن آدم سیخ میشه از هوش و افکارتون اگر آزادی غرب باعث زجه زدن دخترامون زیر دست کفتار های متجاوز چشم و دل سیر میشه لعنت به این آزادی...آزادی که به تهدید بمب اتم و تهدید تصرف کشور و جزیره هامون رسید ...چه دوستای خوبی دارید !

توهم گرفتم که شاید بهم فکر کرده خوابشو دیدم حس خیانت دارم بدم میاد ولی ذهنم میره مدام و همیشه برام س ...


عزیزم بشین سر زندگیت یا اصلا دوسش نداری جدا شو ولی فق و فقط بخاطر خودت نه کسی که ۱۰ سال پیش برا بدست آوردنت زحمتی نکشیده دورشو خط بکش و واسش کاری نکن

اینکه بعد ۱۰ سال این اتفاق افتاده قطعا اماحان الهیه ،از فکرش بیا بیرون وگرنه وارد گناه میشی

قرار نیست ارتباط بگیرم باهاش ما حتی همو ببینیم به زور بهم سلام میدیم فقط یکبار چند سال پیش تو عروسی برادرش همو دیدیم اول تا آخر داشتم نگاش میکردم میخواستم دق کنم از ناراحتی و حسرت برامم مهم نبود کسی می ببینه به قدری دلم شکسته بود فقط میخواستم بفهمم از چشماش اونم میخواسته یا نه

یک طرف روزه داری با دهان خشک طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان...اینکه از یه کشور استعمارگر با سابقه تجاوزچند سال یکبار ب کشور های مختلف توقع داشتید بیاد بزنه هزینه کنه بخاطر آزادی شما مو به تن آدم سیخ میشه از هوش و افکارتون اگر آزادی غرب باعث زجه زدن دخترامون زیر دست کفتار های متجاوز چشم و دل سیر میشه لعنت به این آزادی...آزادی که به تهدید بمب اتم و تهدید تصرف کشور و جزیره هامون رسید ...چه دوستای خوبی دارید !

همین که به دستت نیورد یعنی دوست نداشت اینکه دوست داشته باشه جزو ملاکات نبود؟

من هرچقدر بگم دوسش داشتم کسی نمیتونه بفهمه چقدر مگه اینکه خودشم تجربه کرده باشه شاید ی ردیف کمتر از خدا من تا دو سال پیش که دانشگاه رفتم کمرنگ شد یادم رفته بود که متاسفانه بعد دوسال یکدفعه خوابشو دیدم الان مثل قبل نیست و دوست داشتن نیست حسرته فقط

یک طرف روزه داری با دهان خشک طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان...اینکه از یه کشور استعمارگر با سابقه تجاوزچند سال یکبار ب کشور های مختلف توقع داشتید بیاد بزنه هزینه کنه بخاطر آزادی شما مو به تن آدم سیخ میشه از هوش و افکارتون اگر آزادی غرب باعث زجه زدن دخترامون زیر دست کفتار های متجاوز چشم و دل سیر میشه لعنت به این آزادی...آزادی که به تهدید بمب اتم و تهدید تصرف کشور و جزیره هامون رسید ...چه دوستای خوبی دارید !

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز