#تلنگر💚✨
از بزرگی پرسیدند :
چرا اینقدر آرامي؟
گفت:بعد از سالها مطالعه و تجربه، زندگي خود
را بر پنج اصل بنا کردم:
-دانستم رزق مرا دیگری نميخورد؛
پس آرام شدم!
-دانستم که خدا مرا ميبيند؛
پس حیا کردم!
-دانستم که کار مرا دیگری انجام نميدهد ، پس تلاش کردم!
-دانستم که پایان کارم مرگ است،
پس مهیا شدم!
-دانستم که نیکي و بدی گم نميشود
و سرانجام به سوی من باز ميگردد ،
پس بر خوبي افزودم و از بدی کم کردم!
و هر روز این 5 اصل را به خود
یادآوری ميكنم:)