پر از اشتباه بودم دوازدهمیم غیر حضوری بودم از اذر
همش فیلم کنکوری دیدم همش فیلم انقدر که وقت برا تست پیدا نکردم از اسفندم درس خوندن و کلا ول کردم هیچی هم از فیلمایی که دیدم یادم نیست با این حساب فکر میکنم هیچی قبول نشم امسال😭
با معدل ۲۰ اومدم تجربی حالا چی شدم
حالم از کتاب بهم میخوره تو کتابخونم کتاب میبینم حالت تهوع میگیرم دیگه
امسالم فک نمیکنم تو کنکور حتی بتونم ۵ درصد بزنم
از طرفی روحیه پشت موندنم ندارم خداونه مهندسی پزشکی شده حتی ازاد قبول شم برم از این کنکور دور شم فقط شاید بعدا روحیم اوکی شد انصراف دادم نشستم خوندم
مهندسی پزشکی ازاد قبولیش سخته؟😭