2777
2789
عنوان

در مورد hpv

59 بازدید | 12 پست

سلام دوستان.

وقتتون بخیر.

من بعد از اپیلاسیون موم متوجه التهاب روی لابیا مینور شدم و خارش داشت رفتم دکتر زنان تست پاپ اسمیر و اچ پی وی دادم اچ پی وی ۱۶ و ۵۳ و ۵۴ مثبت شدم

کولپو رفتم نرمال بود خداروشکر

الان واکسن زدم و دارم مکمل میخورم مثل ویتامین سی و ایمبولند و پاور فیت و ویتامین دی

استرس رو کنار گذاشتم

سبک زندگی سالم و پیاده روی و خواب خوب

اهل سیگار و الکل هم نیستم

جواب نمونه برداریم هم آخر این هفته میاد

کسی هست اچ پی وی ۱۶ داشته و بعدها منفی شده باشه بیاد صحبت کنیم؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بلهچهار سال پیش من ۶۲ و چنتا دیکه داشتمشکر خدا درمان شدمواکسن زدم و یه سری ویتامینا و داروهای دیگه ک ...

خداروشکر عزیزم.

میشه بگی چند وقت درگیر بودی مال شما هم های ریسک بود؟؟

چه داروهایی و چند وقت مصرف کردی؟

زائده هم داشتی ؟

مگه از اپیلاسیونم میگیرن؟

آقا منو نترسونین

من فک میکردم فقط از رابطه میگیرن

❤إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ❤ ❤البته خدا به هر چه کنید کاملا آگاه است.❤آخرش قشنگه.....😍✌مگه داریم خوشگل تر و باحال تر و تو دل برو تر و جیگر تر از من...؟🤔😄متاسفانه زیاد وقت نمیکنم آنلاین شم لطفا تگم نکنید وقتی تگم میکنید شرمنده میشم که نمیتونم پاسخی بدم  🌹 سپاسگذارم 🌹                                                                              

بله همون موقع ها رفتم تست دوبارهآخرین بار پارسال هم تست دادم منفی بود شکر خدا

میشه راهنمایی کنید چیکار کردین که ما هم انجام بدیم

من الان حتی رابطه هم ندارم

میشه راهنمایی کنید چیکار کردین که ما هم انجام بدیممن الان حتی رابطه هم ندارم

بخدا اصلا داروهاشون یادم نیست غیر پاور فیت

یکسال بیشتر درگیر بودم

بعداز واکسن و اتمام داروها تموم شد دیگه

همون واکسن خودش علاوه بر پیشگیری درمان کننده هم بود به نظرم

بخدا اصلا داروهاشون یادم نیست غیر پاور فیتیکسال بیشتر درگیر بودم بعداز واکسن و اتمام داروها تموم شد ...

من ۳۴ سالمه

شما اون موقع چند سالت بود؟

خداروشکر من تازه فهمیدم

بخدا اصلا داروهاشون یادم نیست غیر پاور فیتیکسال بیشتر درگیر بودم بعداز واکسن و اتمام داروها تموم شد ...

و این که کار خاصی انجام دادید

سبک زندگی خاصی

الان با توجه به منفی شدن بازم تست میدید

هر از چند وقت

و ضایعه هم روی ناحیه تناسلی داشتید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز