سلام دوستان.
وقتتون بخیر.
من بعد از اپیلاسیون موم متوجه التهاب روی لابیا مینور شدم و خارش داشت رفتم دکتر زنان تست پاپ اسمیر و اچ پی وی دادم اچ پی وی ۱۶ و ۵۳ و ۵۴ مثبت شدم
کولپو رفتم نرمال بود خداروشکر
الان واکسن زدم و دارم مکمل میخورم مثل ویتامین سی و ایمبولند و پاور فیت و ویتامین دی
استرس رو کنار گذاشتم
سبک زندگی سالم و پیاده روی و خواب خوب
اهل سیگار و الکل هم نیستم
جواب نمونه برداریم هم آخر این هفته میاد
کسی هست اچ پی وی ۱۶ داشته و بعدها منفی شده باشه بیاد صحبت کنیم؟