_88rahaddd مدیر استارتر عضویت: 1404/01/02 تعداد پست: 257 عنوان موفرفریا🤏🏻 40 بازدید | 7 پست من موهام فره بعضیارو میبینم خیلی موهاشونو قشنگ استایل کردممثلا براشون خیلی قشنگه چی میزنن؟!من چیزی نمیزنم به موهام بعضیا موهاشون خیلی خوشگل فره 😭💔چیکارکنم امروز | 15:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لولوکوچولو عضویت: 1403/05/14 تعداد پست: 749 یه کرم حالت دهنده بگیر بزن من موهام فره وقتی کرم مو میزنم انقد خوشکلن ک دلمنمیاد شال یا روسری بزنم روشون
liliaa9 عضویت: 1404/11/01 تعداد پست: 455 بعد حموم شیر مو یا سرم بزن یکم که خشک شد کرم مو کرم مو هم لورال کنتو گارنیر الیدور و... میتونی بزنی برا تثبیت هم ژل بزن حالا موس هم خوبه