2777
2789
عنوان

کاهش وزن

34 بازدید | 4 پست

من الان ۴۷.۵ کیلو هستم .... و روزی کمتر از ۴۰۰ کالری میخورم و ۱۰ هزار قدم هم بر میدارم ، و اون ۴۰۰ کالری حتما یه منبع مروتئین مثل تخم مرغ یا مرغ داره ، سبزیجات و فیبر داره ، و چربی مفید مثل بادام هندی و زیتون و اینا داره ، چیزایی که کربوهیدرات زیادی دارن رو اصلا نمیخورم ، omad انجام میدم ، بیسیکلی رژیمم کتوژنیکه ولی خب زیاد هم چربی نمیخورم ، و اینکه امروز ۵ تیر ماهه و من ۳۰ اردیبهشت حدود ۵۷ - ۵۸ کیلو بودم ......ugw من ۳۵ هست و Gw من ۳۸ .... و من میخوام lean بشم و و واقعا چربی بسوزونم ، دارم سعی میکنم خوابم رو درست کنم و بهتر بخوام ، و سعی میکنم اروم و بی استرس تر باشم تا سطح کورتیزولم بالا نره .... بنظرتون دارم خوب پیش میرم ؟ ایا لاغر تر میشم ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قدت مگه چقدر هست دیگه کمتر از 47دیگه چربی هم نمیمونه الانم چربی مگه داری اینکه سبک زندگیت رو داری درست میکنی که عالیه ولی بنظرم داری از یه جای به بعد افراطی پیش نیری به خودت فشار میاری منم56بودم سبک زندگیمو درست کزدم رسیدم 48دیگه تواین وزن میخام نکهشدارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز