سلام دوستان لطفا جواب بدین مخصوصا اونایی که دوقلو باردار بودن یا هستن
من 25ام تقریبا یه هفته موند بود به موعدم بتا دادم 138 بود
دوروز بعد 27 ام رفتم تکرار کردم 1128 بود
یعنی تقریبا 5 یا 6 برابر شده
خودم بعضی وقتا دلم تیر میکشه وحشناک درد میکنه جوری که تحمل دردش خیلی سخته و تقریبا 2 دقیقه طول میکشه
حالت تهوع هم ندارم خودمم تقریبا هفته 5 هستم سنو رفتم هفته 4 یه ساک ریز مشاهد شد که دکتر گفت هنوز خیلی کوچک و نمیشه تشخیص داد
آیا امکان داره دوقلوباردار باشم خیلی دوست دارم دوقلو باشه
خواهش میکنم کمک کنید