نه پایه درسیم قوی نیست
از فیلم متنفرم
شما اشتباهت این همه فیلم بوده، مشاور داشتی؟
ببین هر درسی چه تشریحی چه تستی نهایت دو سه دور درسنامه بخونی و با سوال حل کردن جلو بری خیلی خیلی نتیجه بهتری میگیری
نمیدونم واقعا من اینطوریم
ببین بدترین مشکل شک داشتن و هی این شاخه به اون شاخه پریدنه و ترسیدن از نرسیدن ، شروع که بکنی تموم میشه خیلی زودم تموم میشه
مثلا کلا ماجرای بیست زیست دوازده رو هم بخونی هم حل کنی یک روز هم نمیشه نمیدونم دقیق چقدر برای منی که پشت کتاب نمیشینم هی میرن غذا و خواب و در میرم ، هشت ساعت شد تقریبا
یا ماجرای ۲۰ شیمی هم همینه ، ادبیات هم همینه
به نظر یه ماجرای ۲۰ یا فرمول ۲۰ یا ۲۰ شو ماز رو همراه با کتاب درسی و سؤالای نهایی و شبه نهایی گذشته کامل حل کنی ، وقتم میکنی مطمئن باش من این راه رو رفتم، نمره ۱۸.۵ به بالا میگیری
حالا اگه یه بخشی رو واقعا نفهمیدی از رو جزوه پر شده استاد بخون یا فیلمش رو ببین ولی اینکه کل دوره رو ببینی فکر نکنم تموم بشه و به سوال حل کردن و خوندن کتاب درسی هم برسی