2777
2789
عنوان

کنکوریا

28 بازدید | 11 پست

از فیلم دیدن خستم برا کنکور و نهایی یطوری شده فقط چشم درد مونده برام انقدرم فیلمای اساتید طولانین نمیدونم چیکار کنم از مهر تا بهمن برا کنکور همش فیلم میدیدم وقت نمیرسید دیگه به تست زدن همشم یادم رفته نمیدونم حافظم چه مشکلی داره

الانم تشریحی صفر صفرم پایمم داغونه برا نهایی فیلم ببینم یا نه؟

اصلا بدون فیلم میشه موفق شد تو نهایی؟

یا چه درسایی و واجبه فیلم ببینم ؟

هم ریاضی هم فیزیک هم شیمی داغونه وضعیت درسیم

نمیدونم عزیزم من تجربی نیستم

ولی شنیدم میگن برای زبان و ادبیات فیلم ببینین بهتره

خودم تازه میخوام سروع کنم به خوندن

شما رنج خودتو داری.من رنج خودمو دارم.من میفهمم شما چته .شما میفهمی من چمه اما حسش نمیتونی بکنی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واسه نهایی شیمی فراهانی زبان قریشی فیزیک قضاتی بقیه رو خودت از رو فرمول بیست بخون

ریاضی رو میتونم خودم بخونم با وجود اینکه پایم ضعیفه؟چون تاحالا از درسنامه نخوندم متاسفانه خیلی وابسته فیلم شدم

من تجربیمفیلم ندیدم و نخواهم دیدهر درسیم ضعیفم درسنامه و کتاب

عزیزم شما پایه درسیتون قویه کلا؟

من خیلی خیلی پایه درسیم ضعیفه نمیدونم متوجه میشم با درسنامه یا نه

عزیزم شما پایه درسیتون قویه کلا؟من خیلی خیلی پایه درسیم ضعیفه نمیدونم متوجه میشم با درسنامه یا نه

نه پایه درسیم قوی نیست

از فیلم متنفرم

شما اشتباهت این همه فیلم بوده، مشاور داشتی؟

ببین هر درسی چه تشریحی چه تستی نهایت دو سه دور درسنامه بخونی و با سوال حل کردن جلو بری خیلی خیلی نتیجه بهتری میگیری

نمیدونم واقعا من اینطوریم

ببین بدترین مشکل شک داشتن و هی این شاخه به اون شاخه پریدنه و ترسیدن از نرسیدن ، شروع که بکنی تموم میشه خیلی زودم تموم میشه

مثلا کلا ماجرای بیست زیست دوازده رو هم بخونی هم حل کنی یک روز هم نمیشه نمیدونم دقیق چقدر برای منی که پشت کتاب نمیشینم هی میرن غذا و خواب و در میرم ، هشت ساعت شد تقریبا

یا ماجرای ۲۰ شیمی هم همینه ، ادبیات هم همینه

به نظر یه ماجرای ۲۰ یا فرمول ۲۰ یا ۲۰ شو ماز رو همراه با کتاب درسی و سؤالای نهایی و شبه نهایی گذشته کامل حل کنی ، وقتم میکنی مطمئن باش من این راه رو رفتم، نمره ۱۸.۵ به بالا میگیری

حالا اگه یه بخشی رو واقعا نفهمیدی از رو جزوه پر شده استاد بخون یا فیلمش رو ببین ولی اینکه کل دوره رو ببینی فکر نکنم تموم بشه و به سوال حل کردن و خوندن کتاب درسی هم برسی

متعهد به عشق

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز