2777
2789

نخرشون

برای دهم خیلی سبز و بعدم آی کیوی جامع بزن قسمت دهمش رو( آی کیو تکپایه نه)

من خودم میکرو هم زدم میدونم چطوریع

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

اگر نیاز به مشاوره تحصیلی و راهنمایی دارید

من دانشجوی پزشکی هستم سال اول قبول شدم

پشتیبان و مشاور قلمچی هم بودم جزو دانش اموزان برتر قلمچی بودم

هزینه ی مشاوره هم نصف موسسات کنکور هست

۲ نفر ظرفیت

رضایت دانش اموزام هم هست میتونم بفرستم براتون❤️

سوالی چیزی هم دارید درخواست بدید در خدمتم

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نخرشون برای دهم خیلی سبز و بعدم آی کیوی جامع بزن قسمت دهمش رو( آی کیو تکپایه نه)من خودم میکرو هم زدم ...

واسه دخترمه

غنی سازی رو دیدم و خودش هم گفت خیلی کتاب رو موشکافی کرده

اونو بگیریم با خیلی سبز اینارو که زدیم بعدش بریم منبع سوم آیکیو بزنیم . خلاصه منبع سوم میخواد سخت و پیچیده باشه مثل آیکیو یا نردبام یا نشرالگو


چرا تکپایه نه؟



خیلی ممنونم

خدایاشکرت❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز