2777
2789
عنوان

جمعیت

| مشاهده متن کامل بحث + 144 بازدید | 41 پست
نظرتون چیه یه شهاب سنگی چیزی بخوره به زمین همه بمیریم تموم شیم بره کلا ؟🤧😑

اون دست ما نیست . ما وقتی خودمون با اختیار خودمون میتونیم سطح زندگیمونو ببریم بالا ، چرا منتظر اتفاقی بمونیم که معلوم نیست بشه یا نشه

اون دست ما نیست . ما وقتی خودمون با اختیار خودمون میتونیم سطح زندگیمونو ببریم بالا ، چرا منتظر اتفاق ...

خب الان من چجوری دولتا رو برای تو راضی کنم نزارن بقیه زیاد بچه بیارن ؟ 😂

اینم دست من و تو نیست و فک نمیکنم تحقق پیدا کنه هیچ وقت

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوب یکی از دلایل افزایش جمعیت همین دین وازدیاد امارشونو.اگر این موضوع حل بشه کلی امار کم میشه

نه خب قدیم اقا بزرگ من میگه اون موقع هر کی بیشتر بچه میداشت برده بود. یعنی به چشم نیروی کار میدیدن. ربطی به دین نداشته

مگه غربیها دین دارن ک انقدر زیادووحشین انقدربدایران روگفتن ک باورکردیم شیعه و ایرانی بدن و غربهای وح ...

چرا تا چیزی میشه پای غرب وسط میکشی.اونایی که سر میبرن داعش فلان وفلان مسلمونن.اونایی که زندگی تو کشوراشن بالترین امار ارامش داره مثل سوید وفلان غربین.پس عادلانه نگاه کنین نه مغرضانه

به این میگن همکاری بین المللای برای نجات زمین. که نوادگانمون بدون فشار روانی راحت زندگی کنن

کاش اینو دولتمردها بفهمن. نخوان همه رو بدبخت کنن از طبیعت وهمه چی گرفته تا فقط بمونن

نه خب قدیم اقا بزرگ من میگه اون موقع هر کی بیشتر بچه میداشت برده بود. یعنی به چشم نیروی کار میدیدن. ...

من حرف الان دارم میزنم.بله اونموقع پسرها نیروی کار بودن برا خانوادها چون بیشتر کارها کشاورزی دامداری بود وهمه با با نیروی انسانی انجام میشد نه ماشین

الانم اخه ربطی به دین نمیبینم !

چطور نمیبینی؟اروپایها که رشدشون منفیه.فقط خاورمیانه است که به خاطر مسابقه بین ادیان مثلا شیعها در رقابت با سنیها میگن بچه زیاد بیارین.ووو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز