2777
2789

سونو سینه حتما جهت چکاب بده


قرص هورمونی ریسک لخته شدن خون و امبولی رو میبره بالا

شما پیش دکتر عمومی

پیش دندون پزشک

هرکجا ک رفتی باید مشکلت رو بنویسی و بگیییی حتماااا که قرص هورمونی مصرف میکردی یا میکنی


اگر دارو خاص نداری یا بیماری خاص ک مثلا اسپرینی چیزی بهت بدن

اینارو بخر


امگا ۳ اجباریهههههه برای قرص هورمونی

من مارک ویواتون میخرم خوبه بو نمیده

هفته ایی ۴ الی ۵ بار بخور بعد غذات


نکته بعدی

قرص ویتامین E

هفته ایی ۳ بار

با قرص امگا نباشه تایمش فرق کنه


کپسول گل مغربی هم برای شما خوبه و عموم میتونن بخورن ولی اجباری نیست

هر روز بخور به غیر پریودت

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مارلین چیه میشه بیشتر توضیح بدی عزیزم

یک مدل قرص جلوگیری هست

من ال دی م میخوردم حالت تهوع میشدم ، خواهرشوهرم دکتر بهش مارولین داده بود گفته بود عوارضش از ال دی خیلی کمتره ، منم استفاده کردم دیدم خیلی خوبه

ال دی ک میخوردم بعدش باید یک قرص حالت تهوع میخوردم اونقدر حالمو بد میکرد

شما ال دی براچی میخوری؟

کاربری هفتمم هست😑😑کاربر قدیمی هستم...برای سربه راه شدن همسرم صلوات میفرستین؟ ...خدایا شادی رو نصیب زنان سرزمینم کن...به امید روزی که اشک شوق از چشمام بیاد برای رسیدن به آرزوهام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز