سونو سینه حتما جهت چکاب بده
قرص هورمونی ریسک لخته شدن خون و امبولی رو میبره بالا
شما پیش دکتر عمومی
پیش دندون پزشک
هرکجا ک رفتی باید مشکلت رو بنویسی و بگیییی حتماااا که قرص هورمونی مصرف میکردی یا میکنی
اگر دارو خاص نداری یا بیماری خاص ک مثلا اسپرینی چیزی بهت بدن
اینارو بخر
امگا ۳ اجباریهههههه برای قرص هورمونی
من مارک ویواتون میخرم خوبه بو نمیده
هفته ایی ۴ الی ۵ بار بخور بعد غذات
نکته بعدی
قرص ویتامین E
هفته ایی ۳ بار
با قرص امگا نباشه تایمش فرق کنه
کپسول گل مغربی هم برای شما خوبه و عموم میتونن بخورن ولی اجباری نیست
هر روز بخور به غیر پریودت