2777
2789
عنوان

وسط دعوا😂

107 بازدید | 37 پست

دخترا این کارش مشکل داره؟

وسط دعوا من صدامو میبرم بالا خیلی بعد دستشو میزاره رو دهنم میگ تا جیغ نزنم فشارم نمیده ها فقط میگ ساکت

کارش بده؟

بچه شماست؟ حیف درد زایمانتون.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یاد فیلم ها و رمان ها افتادم

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

نه دیگه تو جیغ بزنی خوبه کار اون ساکتت کنه بد😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سلام مامان حالت خوبه ؟ حالا که نیستی دارم حالتو میپرسم از بس که من آدم بدی ام از خودم بخاطر همه بدی هایی که بهت کردم متنفرم مامان الهی دردات به جون من بیفته تو حالت خوب باشه تا وقتی زنده بودی قدرتو ندونستم هیچ وقت بهت کمک نکردم همیشه دلتو شکستم مامان من هیچوقت خودمو نمی بخشم مامان کاش میتونستم ببینمت بغلت کنم انقدر دلتنگتم که این دلتنگی تا مغز استخوانم وجودمو به درد میاره مامان از وقتی رفتی تازه فهمیدم چقدر تنها و غریبم چقدر آسمون دلگیره چقدر روزا و شبا هر ساعتش واسم درده مامان از دلتنگیت نمیدونم به کی و به چی پناه ببرم که دلم آروم شه مامان هیچوقت دلم با خودم صاف نمیشه من به تو بد کردم به تویی که از همه معصومان درگاه الهی پاک تر و مظلوم تر بودی مامان یادته میگفتی نماز بخون با خدا باش تا بهشتی بشی مامان الان فهمیدم بزرگ ترین رسالت و ایمان من محبت و عشق به تو بود که من ازت دریغ کردم مامان کجایـــــــی خدایا تو رو بحق این جهانی که آفریدی منو به مامانم برسون میخوام فقط پیش مامانم باشم نه عشق میخوام نه زندگی من فقط مامانمو میخوام 😭😭😭😭💔💔💔💔🖤🖤🖤🖤مامان الهی من برات بمیرم ولی تو حالت خوب باشه بهترین جای جهان باشی 🤲✨️از طرف دخترت همونی که قدرتو ندونست و الان بدون تو تنهاترین تنهای جهان شده 😭😭😭😭😭😭😭

ن بابا اینطوری نمیکنه که تیز نگاه کنه یا دعوام کنهمیگ ساکت

بانمکه🫠❤️

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز