میخام بدونم که میگن بهشت زیر پای مادران است
بر چه مبنایی میگن
من مادرم دوسال هیچ خبری ازم نداره
سر اینکه خواهرم سرمو کلاه گذاشت خونه ای که مال من بود داد اجاره تفکیک کرده بودیم ملک پدری بود
پدرم سال 96 ی بدهی بالا آورد اون موقع 45 ملیون بدهیش بود که من 35 ملیون دادم خواهرم ده ملیون
بعد هرجا نشست گفت من کل بدهی دادم من حرفی نزدم
پدرم سه دانگ خونرو زد بنام من و خواهرم موند سه دانگ دیگ که پدرم سال 1401 گفتم تو و دخترت سرمو کلاه گذاشتید پدرم سه دانگ که داشت یکو نیم دانگشو داد به من و برادرم
منم به خواهرم تا دوسال پیش اجازه دادم تو اون ملک زندگی کنه و اینکه اجاره نگرفتم ازش تا اینکه خواست سهم برادرم بخره بهش گفتم خونه منو بده اجاره تا بتونیم سهمامون مساوی بشه دوس ندارم سهم من بیشتر از تو بشه
ولی یا این شرط که اجاره ماهیانه مال من بشه ولی خواهرم بهم دروغ گفت اجاره نمیگیرم
تا خودم فهمیدم که اجاره میگیره
بهش گفتم مستاجر بلند کن
خونمو میخام کارمون به دادگاه کشید مادرم علیه من شهادت داد گفت ملک مال دخترم در صورتی که من مدارک ثبطی داشتم به حقم رسیدم قانونی ولی میخام بدونم چجوری ی مادر و خواهر که این همه بهشون کمک کردم میتونن سنگ دل باشن با مادرم کاری ندارم میدونم پول که چیزی بهش نمیرسه ولی خواهرم تمام زمین های مادرم بهش رسید
ببخشید دوستان خیلی زیاد شد