فردین123 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/14 تعداد پست: 2293 عنوان مرخصی گرفتن 141 بازدید | 28 پست درود مرخصی گرفتن سرشغل شما چگونس؟ امروز | 12:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نیلارزخسته عضویت: 1404/07/27 تعداد پست: 2198 ۶۰ روز در ماه عالی پس ماهتون 120 روزست دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝
فردین123 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/14 تعداد پست: 2293 يك پيامك ميدهم ميگويم نميتونم بيايم به کی کجا چجور
نیلارزخسته عضویت: 1404/07/27 تعداد پست: 2198 در سال ینی 😂 میدونم دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝
0شهاب0 عضویت: 1405/03/08 تعداد پست: 80 چرا ٦٠ روز همه ٣٠ روز هستن ۳۰ روز استحقاقی ۳۰ روز حق اشعه سالم مرتبط به ایکس ری هست
فردین123 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/14 تعداد پست: 2293 ۳۰ روز استحقاقی ۳۰ روز حق اشعه سالم مرتبط به ایکس ری هست حق اشعه دیگه چیع
نیلارزخسته عضویت: 1404/07/27 تعداد پست: 2198 ۳۰ روز استحقاقی ۳۰ روز حق اشعه سالم مرتبط به ایکس ری هست رادیولوژیست بیمارستان ؟ دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝
فردین123 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/14 تعداد پست: 2293 ۳۰ روز استحقاقی ۳۰ روز حق اشعه سالم مرتبط به ایکس ری هست میایی دایرکت پلیز
0شهاب0 عضویت: 1405/03/08 تعداد پست: 80 حق اشعه دیگه چیع شغلایی که مرتبط با ایکس ری هستن دو برابر مرخصی دارن دیگه همینه