اقایی ازم خاستگاری کرد ک راننده کامیون هست .ایشون رو یک جلسه دیدم ولیی ایشون بعد از یک تلفن وحضورر فضا روبرد تود توی چت وحرفایی از سرشوخی وخنده وهربارهم میگه بار دارم حضور رو کنسل میکنه
همش با چت دارم باهم. رابطه داریم دیگه خسته شدم
اگه تو چت جوابشو ندم ب نظرتون مشکلی داره ؟؟؟ اگه خاست زنگ بزمهه. واقعا اگر علاقه داشت میومد؟