اما
نمیدونم تا به حال به خودکشی فکر کردین؟
اصن چی میشه آدم به فکرش میفته?
آدما تو زندگیشون دردای مختلفی دارن
که هیچ وقتم درمان نمیشن و نمیکننشون
و وقتی ی دردی زیاد میشه بقیه درد ها رو هم یهو شعله ور میکنه و
انگار کل وجودت با ی آتش نامرئی شعله ور میشه
مغز هیچ فرمانی واسه رهایی از این شرایط نمیتونه بده به جز
مرگ
اونم توسط خودت!
امل باورش نکن مغز کلا راحت طلبه
بعد اون قرار نیست ن اتفاقا زندگیت بهتر شه
که تا ابد زجر میکشی تو همون حالت آتیش وارت
اما اگه وایستی ن اینکه پاشی بدویی نه فقط ادامه بدی زندگیتو
احتمال خوشبخت شدن خیلی. بیشتره حداقلش اینه که تا ابد بد بخت نمیشی نه؟