اگه رشته ت تجربیه
که خوندن نداریم عزیز من
برو فقط سوال حل کن
انقدر سوال حل کن که دستت درد بگیره
تو تجربی و مخصوصا قبولی رشته تاپ چیزی تحت عنوان خوندن نیست
من یادمه مشاورم پارسال سر نهاییا کاری کرد تو یه روز نزدیک 200 تا سوال تشریحی کار میکردم
و شبها اون درد دستم برام بشدت شیرین بود.
پس برنامت رو درست حسابی بچین ک حالا ک داری زحمت میکشی لاقل نتیجه بگیری