2777
2789

اگه رشته ت تجربیه

که خوندن نداریم عزیز من

برو فقط سوال حل کن

انقدر سوال حل کن که دستت درد بگیره

تو تجربی و مخصوصا قبولی رشته تاپ چیزی تحت عنوان خوندن نیست

من یادمه مشاورم پارسال سر نهاییا کاری کرد تو یه روز نزدیک 200 تا سوال تشریحی کار میکردم

و شبها اون درد دستم برام بشدت شیرین بود.

پس برنامت رو درست حسابی بچین ک حالا ک داری زحمت میکشی لاقل نتیجه بگیری


بالاخره منم میتونم بگم خانوم دکتر شدم😂🕺البه دانشجو پزشکی ولی شما دکتر صدا کنین ذوقی شممم🤌🏻💞*عادت کنین. غصه هراتفاق بد رو یه دفعه بخورین نه یک عمر🌱*‏پشت تموم موفقیت‌های آدمای این دنیا قطعا یکی بوده؛حالا نه اینکه یکی بوده که حمایتش کرده، نه! اتفاقا برعکس. یکی بوده که نادیدش گرفته، یکی بوده که احساسشو کُشته و یه روزی اونقدر کوچیکش کرده که اون برای گرفتن بزرگ‌ترین انتقام دنیا یعنی "موفقیت" شبانه روز تلاش کرده...❤️✨️

چه رشته ای هستی ؟

نمونه سوال کار کن خیلی😊

منم ۱۲ انسانی هستم کنکور دارم و نهایی😁

انشالله که موفق باشی گلی ♥️

محکم بشین بخون حتما 🌷💖

فقط نمونه سوال و تشریحی کار کن دور شو از حاشیه و همه چی سفت سخت تموم تمرکز تو بزار سر درس

فقط 12 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه رشته ای هستی ؟ نمونه سوال کار کن خیلی😊منم ۱۲ انسانی هستم کنکور دارم و نهایی😁انشالله که موفق باش ...

تجربی ام

فدای شما همچنین🎀

برای زبان نگرانم. خصوصا لیسنینگ

برای تصحیح کردن خیلی سخت میگیرن؟کلمات کلیدیو بنویسم حله؟


اگه رشته ت تجربیهکه خوندن نداریم عزیز منبرو فقط سوال حل کنانقدر سوال حل کن که دستت درد بگیرهتو تجربی ...

واسه زیست خیلیییی زیاد درطول سال نمونه سوال حل کردم

از شیمی میترسم واقعا چیکارش کنمم یازدهمم البته

تجربی امفدای شما همچنین🎀برای زبان نگرانم. خصوصا لیسنینگ برای تصحیح کردن خیلی سخت میگیرن؟کلمات کلیدی ...

ببین اگر میتونی کتاب سیگنال یا فرمول بیست تست و کلیپ آموزشی هر کدومش در توانت هست دانلود کن بخر یا چاپ کن اگرم نمیتونی کلیپ آموزشی نگاه کن حتما و محکم بشین بخون گلی به امید خدا موفق میشی زبان واقعا سخته سعی کن تمرین زیاد داشته باشی 🌄❄️🍁🤩🌿💜

امتحانت کی شروعه؟

فقط 12 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود

ببین اگر میتونی کتاب سیگنال یا فرمول بیست تست و کلیپ آموزشی هر کدومش در توانت هست دانلود کن بخر یا چ ...

۲۰ ام شروع میشه

فرمول بیست دارم نمونه سوال کارکردم خیلی کم البته

قربان شما

۲۰ ام شروع میشه فرمول بیست دارم نمونه سوال کارکردم خیلی کم البتهقربان شما

نترس گلی خبری نیست فقط محکم شروع کن به خوندن و حل نمونه سوال های سال قبل نترس اصلا توی میتونی به امید خدا قبولی ولی ۱۰۰ کن تلاش تو به اراده و قوت خیلی زیاد تلاش تو دور حاشیه و بحث خبر عشق دوست رقیق بیرون اصلا نرو نهایت زحمت تو بکش 💚🌹🌷

فقط 12 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود

نترس گلی خبری نیست فقط محکم شروع کن به خوندن و حل نمونه سوال های سال قبل نترس اصلا توی میتونی به امی ...

مرسی از انگیزه ای که میدین 🫠❤️🎀

شمام میرین بیرون مهمونی انگار حال درس خوندن ندارین؟؟کلا انگیزم میره

مرسی از انگیزه ای که میدین 🫠❤️🎀 شمام میرین بیرون مهمونی انگار حال درس خوندن ندارین؟؟کلا انگیزم میر ...

خواهش میکنم قشنگم این چه حرفیه 🌹

اره همینطوری هستم ولی ببین اول بخون بعدش برو عشق حال مهمونی و گشتن درس تو تموم کن برو حالا موقعش نیست تو باید محکم بشینی بخونی چقدر تا حالا خوندی ؟ تست کار کردی مطالعه ای که میکنی بیشتر از همه چیه منبع کتاب منظورم هست موفق باشی گل مهربونم دوست داری چه رشته ای قبول شی دانشگاه ؟ دختر خاله من مامایی میخونه رشته تجربی بود خیلی زیست تمرین و خوندن میکرد بعد خیلی سبز داشت همیشه فیلم آموزشی هم نگاه میکرد خیلی 💜💖🫂 برات آرزوی موفقیت دارم

فقط 12 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود

خواهش میکنم قشنگم این چه حرفیه 🌹اره همینطوری هستم ولی ببین اول بخون بعدش برو عشق حال مهمونی و گشتن ...

الهی بشم نذرت

درحدتوانم خوندم

پزشکی دوس دارم عین همه اوناکه اومدن تجربی😂نشدام مامایی


الهی بشم نذرت درحدتوانم خوندم پزشکی دوس دارم عین همه اوناکه اومدن تجربی😂نشدام مامایی

قربونت برم فرشته مهربونم 🫂🤩 این چه حرفیه گلی من فدای خوبی تو بشم دختر انشالله به حق امام حسین قبول شی دختر گلی برات کلی دعا میکنم خیلی تمرین کن برنامه ریزی کن بشین از فردا محکم بخون باشه قشنگم گوشی رو هم بزار کنار 🌹🍁😎

فقط 12 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792