در مورد رشد شخصی هم سلیقه ایه
من خودم کتاب های: گیاهی به اسم خودم، تصمیم گرفتم خودم باشم(دو جلده) اینا رو میپسندم
در مورد عاشقانه هم عاشقانه های کلاسیک مثل بلندی های بادگیر، قصر ابی، بر باد رفته، دزیره، و اینا خوبن
هم ما دروغگو بودیم، من پیش از تو، چشم هایش، سمفونی مردگان عشق سال های وبا، نازنین
اینا خوبن من پسندیدمشون