من ۲۴ هفته باردارم جفتم انومالی لولائینگ بود من بعد اون یبار مشهد رفتم تقریبا ۲ هزار ۵۰۰ کیلومتر با ماشین رفتم برگشتم یبارم یک هفته پیش شهرستان رفتم ک این سری چون عقب بودم و مسیر بد خیلی اذیت شدم
از وقتی ک رسیدم مقصد احساس کردم واژنم بازه و وقتی میرم سرویس احساس فشار روی واژن دارم جوری ک حس میکنم یه چیز میخواد از واژنم بیرون بیاذ
از شانس ب تعطیلی خوردم چن روزه موندم
ب نظرتون طبیعیه یا چی؟برم بیمارستان؟