2777
2789
1480 مشاوره رایگان داره تماس بگیر صحبت کن ارومتر میشی و مشورت میگیری اگه خواستی من میتونم باهات حرف ...

مرسی عزیزم

فقط دلم میخواد حالم خوب شه دیگه اضطراب نداشته باشم

اصلا حالم یه جوریه صدا میشنوم تپش قلب میگیرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هم خیلی استرس و اظطراب شدید دارم خیلی دکتر رفتم ولی فقط بهم دارو دادن وابسته شده بودم

💔💔 قلب المومن عرش الرحمن ، قلب مومن عرش خداست ، آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ، آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند ، لا تنسی ذکرالله 💓 یاد خدا را فراموش نکن

یعنی فایده نداره؟

نه داره ولی وقتی وابسته قرص بشی دیگه سخت ترکش حالا به خودت ارامش بده خودت و مشغول کن

💔💔 قلب المومن عرش الرحمن ، قلب مومن عرش خداست ، آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ، آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند ، لا تنسی ذکرالله 💓 یاد خدا را فراموش نکن

منم مبتلا بودم

طوری که از شدت دلشوره زندگیم رو هوا بود

نه خواب درستی داشتم نه میتونستم غذا بخوردم نه هیچی...

رفتم متخصص مغزواعصاب برام سه نوع دارو نوشت...یکی اس سیتالوپرام...یکی کپسول پرگابالین(دلشوره رو متوقف میکنه) و اون یکی هم قرص الانزاپین(برای بی خوابی و بی اشتهاییم تجوییز کرد)

اگه امضامو میخونی مهربانترینم ممنون میشم برای شادی روح پدرم دعا کنی با قلب پاکت🖤🖤
مرسی عزیزم

🙏🙏🙏🌷🌹🌷 خواهش می کنم

💔💔 قلب المومن عرش الرحمن ، قلب مومن عرش خداست ، آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ، آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند ، لا تنسی ذکرالله 💓 یاد خدا را فراموش نکن

بچه ها شما کسی رو نمی شناسید بتونه برای آرامشم دعا کنه ؟یه نفر که دعاش مستجاب باشه؟دعا کنه قلبم آروم بگیره

دیگه از خدا هیچی نمیخوام نه پول نه زیبایی نه هوش نه موفقیت نه هیچی فقط آرامش میخوام

بچه ها شما کسی رو نمی شناسید بتونه برای آرامشم دعا کنه ؟یه نفر که دعاش مستجاب باشه؟دعا کنه قلبم آروم ...

فقط دوست دارم حالم خوب بشه

خدایا تو فقط حال منو خوب کن قول میدم دیگه به چیزای بد فکر نمی کنم

خدایا دیگه حسرت هیچ کس رو نمیخورم

خدایا منو ببخش که گفتم تو وجود نداری

خدایا تو مگه حسین رو دوست نداری چقدر تو رو قسم دادم که حالمو خوب کنی خدایا منو ببخش که با پدرو مادرم دعوا کردم خدایا تو منو خوب کن از پدرم عذرخواهی میکنم تو منو خوب کن من دیگه بمیرم به مادرم سر هیچی اعتراض نمیکنم خدایا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش