ramtin76 مدیر استارتر عضویت: 1404/09/07 تعداد پست: 48 عنوان تحویل کوییک 1 بازدید | 0 پست سلامما خرداد پارسال کوییک ثبت نام کردیم تحویل اسفند ۱۴۰۴ بوده تا الان نگفتن بیاید برای تکمیل وجهجدیدا یکی از مسئولین شون گفته همه خودرو ها تحویل داده میشه تا پایان تابستانبه نظرتون کی تحویل میدن؟ امروز | 11:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب