2777
2789
عنوان

خستگی

31 بازدید | 16 پست

نمیدونم چرا انقدر خستم الان به زور تایپ میکنم بدنم سنگینی میکنه کلا نمیتونم وایستم میخوابم انگار ارتباطم با این دنیا قطع میشه نمیدونم چمه

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

شاید اهنت پایینه

 یه  دیالوگ  غمگین هست که میگه :"کاری نکن ازت متنفر بشم ، دوست داشتنت ب اندازه کافی دردناک هست ...           موقع جدایی بهش بگید خوشحالم که حداقل  سایه تاریک  زندگی تو نشدم ، باشد که خاکسترم محرابِ ققنوس نجات یافته ی تو باشد .                                                                        و در نهایت کسی قلبت را میشکند که به او گفته بودی از شکسته شدن خسته ای ...                       کدوم بدتره ؟ زندگی کردن مثل یه هیولا ..،، یا مردن مثله یه انسان خوب ...و چقد ترسیده بودی زمانی که از خودم به خودم پناه آورده بودی ...                                                                           شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو ، شبیه کسایی شو که کمکت کردن بهتر شی ....

شاید اهنت پایینه

پس برم قزص آهن بخورم

مرسی

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پس برم قزص آهن بخورممرسی

نه چکاپ بده اول

منم همینجوری بودمکاپ دادم اهنم 8 بود باید بالای 50بلشه

 یه  دیالوگ  غمگین هست که میگه :"کاری نکن ازت متنفر بشم ، دوست داشتنت ب اندازه کافی دردناک هست ...           موقع جدایی بهش بگید خوشحالم که حداقل  سایه تاریک  زندگی تو نشدم ، باشد که خاکسترم محرابِ ققنوس نجات یافته ی تو باشد .                                                                        و در نهایت کسی قلبت را میشکند که به او گفته بودی از شکسته شدن خسته ای ...                       کدوم بدتره ؟ زندگی کردن مثل یه هیولا ..،، یا مردن مثله یه انسان خوب ...و چقد ترسیده بودی زمانی که از خودم به خودم پناه آورده بودی ...                                                                           شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو ، شبیه کسایی شو که کمکت کردن بهتر شی ....

امروز بعد از ۴ ماه من سر حالم ، عین شما بودم میدونستم سردی بدنم بیشتر شده هر چی گرمی میخوردم و تقلا می کردم بی فایده بود تا اینکه دیروز بدون اینکه صبونه بخورم واسه ظهر آب آبگوشت رو با پیاز قرمز خوردم

هیچی نخوردم تا شام ، دوباره همون آب آبگوشت با پیاز و نون لواش

شب یه قاشق روغن زیتون ، نصف قاشق عسل


باورم نمیشه از صب ۶ بیدارم ، همه بدنم مخصوصا کمرم گرمه


شما فشارت میفته لابد عین من ، فک کنم کار تیمی پیاز و عسل و روغن زیتون غوغا کرد

هیچ  
افسردگی نداری؟

نمیدونم علائمش و دارم ولی نمیدونم در چ حده

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

نه چکاپ بده اول منم همینجوری بودمکاپ دادم اهنم 8 بود باید بالای 50بلشه

هعی وقت نمیکنم برپ چکاب

مرسی. عزیزم

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

امروز بعد از ۴ ماه من سر حالم ، عین شما بودم میدونستم سردی بدنم بیشتر شده هر چی گرمی میخوردم و تقلا ...

حتمااااا امتحان میکنم امیدوارم جواب بده ففیط خیلی دعات میکنم مرسی عزیزم

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

اول باید چک آپ بدین. خستگی دلایل زیادی می تونه داشته باشه، از کمبود ویتامین و مینرال ها گرفته تا کم کاری تیروئید و حتی افسردگی

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 
احتمالا بخاطر همینم هست بعدم زمانی که فشار روانی زیاد بشه انگار بدن خالی میکنه

اصلا خیلی حالت بدی هست تو عمرم خستگی این مدلی ندیدم

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

انشاله شاهد خبرای خوبت بشم عزیز دلم

قربکمت برم من

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

اول باید چک آپ بدین. خستگی دلایل زیادی می تونه داشته باشه، از کمبود ویتامین و مینرال ها گرفته تا کم ...

اصلا فرصت نمیکنم تو عمرم خستگی این مدلی ندیدم انگار وزنه گذاشتن رو بدنم

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز