امروز بعد از ۴ ماه من سر حالم ، عین شما بودم میدونستم سردی بدنم بیشتر شده هر چی گرمی میخوردم و تقلا می کردم بی فایده بود تا اینکه دیروز بدون اینکه صبونه بخورم واسه ظهر آب آبگوشت رو با پیاز قرمز خوردم
هیچی نخوردم تا شام ، دوباره همون آب آبگوشت با پیاز و نون لواش
شب یه قاشق روغن زیتون ، نصف قاشق عسل
باورم نمیشه از صب ۶ بیدارم ، همه بدنم مخصوصا کمرم گرمه
شما فشارت میفته لابد عین من ، فک کنم کار تیمی پیاز و عسل و روغن زیتون غوغا کرد