2777
2789
عنوان

رابطه بعدی

94 بازدید | 29 پست

دوستان بعد اینکه کات کردید با پارتنرتون چند وقت بعدش دوباره رل زدید؟

من ۴ ماه رابطه لانگ داشتم یعنی دیتم نرفتیم البته این ۴ماهشو دوماهشو کلا دعوا قهر بودیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر موقع ادم درستو مناسبی اومد برو توو رابطه

۴ ماه ک بقول خووتم ۲ ماهش دعوا بود و حتی دیتم نرفتید رابطه اصلا محسوب نمیشه

بقیه رابطه ها ک عمیق میگن بعد کات ی ۶ ماهی باید ب خودت فرصت بدی ک یکم سوگواری کنی یکم اتفاقارو هضم کنی

کائنات در جهت خوشبختی من حرکت میکند آمین🌱🧿✨️

از نظر روانشناسی، به ازای هر یک سال رابطه، حداقل یک ماه باید برای وارد شدن به رابطه بعدی صبر کرد. ولی امادگی خودتون خیلی مهمه و اینکه وارد شدن به رابطه بعدی برای فراموش کردن یا فرار از خاطرات رابطه قبل نباشه.

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 
هر موقع ادم درستو مناسبی اومد برو توو رابطه۴ ماه ک بقول خووتم ۲ ماهش دعوا بود و حتی دیتم نرفتید رابط ...

بله درسته

نمیخوام برم تو رابطه ولی ی پسری هست ک اشنامونه مثلا درحد دوست معمولی میخوام باهاش باشم بخاطر همین گفتم بپرسم ببینم کار درستیه ۳ روز بعد کات برم با یکی دوست بشم

بله درستهنمیخوام برم تو رابطه ولی ی پسری هست ک اشنامونه مثلا درحد دوست معمولی میخوام باهاش باشم بخاط ...

اخه رابطه نداشتی ک کاتم حساب بشه

برو باهاش دوست شو

ولی با این پسره چون اشناست سیاست داشته باش راجب زندگی شخصیت و این رابطه هیچیی نگو

کائنات در جهت خوشبختی من حرکت میکند آمین🌱🧿✨️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز