2777
2789
عنوان

خستم بخدا

| مشاهده متن کامل بحث + 158 بازدید | 37 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان چون محبت پدرو مادرت بهت کم هست نیاز داری به کسی که بهت محبت کنه ولی این نیاز ممکنه مشکلات بزرگی رو واست رقم بزنه

باید اول خودت رو نبازی

چون شما نهایتا تا چندسال دیگه کنار پدرومادرتی و بالاخره دیر یا زود ازدواج میکنی

پدرومادرت نباید اینجوری برخورد کنن

شما حق داری عزیزم ولی یه چیزی هم هست اونم اینه که شرایط اقتصادی خیلی بد شده

من الان خودمم کارمندم ولی باز فشار مالی زیاده

خب حالا تقصیر شما نیست که

چکار باید انجام بدی


الان اگه ازدواج کنی اول از همه بحث جهیزیه و مخارج و ... میشه

که بالاخره شما باید با عزت نفس بری خونه شوهرت

یکم فک کن همین الان یه پسر خوب بیاد خواستگاری

لابد برای جهیزیه هم صدتا فیلم باید بگذرونی وقتی پول نیازهای اولیه ات رو به زور میدن فککردی میان جهیزیه درست و درمون بهت بدن؟نه اینکه نخان وای اینجوری که از پستت برداشت کردم ندارن که بخرن

خب میری سرخونه زندگیت ولی چون با اقتدار و با جهیزیه درست و درمون نرفتی باید احساس شرم کنی

البته این چیزی که میگم منطقی نیست چون شوهرت نباید شمارو برای جهیزیه و پول و ... بخواد

ولیچون مجبور میشه خودش متقبل بشه و شما هم حس میکنی کمگذاشتی همون جا عزت نفست پایین میاد و مشکلات دیگه

الان ۱۷سالته خب قطعا رفتارهات و تجربیاتت از یه دختر بیست ساله کمتره ولی بزار بیست سال رو رد کنی متوجه میشی که چقدر پخته تر شدی و وقتی وارد زندگی بشی خیلی بهتر میتونی خودت رو جمع و جور کنی

یادت باشه با هیچ پسری وارد رابطه نشی مگر اینکه خیلی زود بیاد خواستگاریت

اونی که بهانه میاره و میگه تا پول جمع کنم و مامانم فلان و .... صد در صد دورت میزنه.نری یه وقت برای تامین محبتت محتاج کسی بشی که بد میاری

الان درست رو با قدرت بخون

از فرصتت نهایت استفاده رو کن

بهترین جایی که میتونی بری و دوست خوب پیدا کنی و هزینه نداشته باشه که بخوای از پدرومادرت پول بگیری مسجد محله خودتونه

شاید اول که بری حس کنی بقیه امل هستن و انگار جالب نیست ولی یک ماه بری متوجه میشی خدا چجوری بهت نگاه میکنه

محیطش هم امن و ارومه

نماز هم نخوندی عیب نداره بشین تا یه دوست خوب هم پیدا کنی

انشالله میری دانشگاه اون موقع اوضاع خیلی فرق میکنه

باید بیوفتی دنبال یه کار ابرومندانه دوسال کار کنی و طلا بخری یه جهیزیه خوب جور میکنی

موقع ازدواج هم حتما حتما حتما با همسرت شرط کن که هروقت خواستی بزاره بری سرکار

خب درسته چندسال معطل میشی ولی درست زندگیت رو میبندی

و تو زندگی متاهلی موفق میشی

حالا اگه الان ازدواج کنی نه دانشگاه میری نه سرکار نه جهیزیه

چندوقت بعد هم یه بچه رو دستت میمونه که چاشنی غرهای همسر هم کنارش داری و هی بهخودت فحش بدی و بگی چقد بدبختم کاش خانوادم خوب بودن که من اینجوری نمیشدم و...

خودتو جمع کن نزار این مشکلات ادامه پیدا کنن و یه عمر دست و پنجه باهاشون نرم کنی

اگه این کارهارو کنی قول میدم یه روز یه جایی دعام میکنی

اینارو همه برحسب تجربهگفتم

امیدوارم زرنگ باشی و استفادهکنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز