بچه ها یکی نی نی یارو تگ کنه تعلیقش کنن اخه این کاربر همه جا میره باهاشم کار ندارن میاد فحاشی میکنه با همه دعوا داره تو همه تاپیکا
واقعا نی تی یارا کاری نمیکنن؟!
اگه با نظرم مخالفی یا با تاپیکم حال نمیکنی ،مجبور نیستی ابراز مخالفت کنی یا نظرتو تحمیل کنی یا کامنت بزاری #دیکتاتور_نباشیم😌❌️ اینحا یه سایت آزاده اما دلیل نمیشه حق اظهار فضل تو هر تاپیکی داشته باشی گاو عزیز🐄من شدیدا صلح طلبم و آغازکننده دعوا نیستم اما اگه تیکه میندازی یا بی ادبی میکنی انتظار نداشته باش درست جوابتو بدم یا سکوت کنم😉🤏🏻👈🏻رفتار من با شعور طرف مقابلم ست میشه اگه از رفتارم خوشت نیومد به شعور خودت شک کن..
اگه با نظرم مخالفی یا با تاپیکم حال نمیکنی ،مجبور نیستی ابراز مخالفت کنی یا نظرتو تحمیل کنی یا کامنت بزاری #دیکتاتور_نباشیم😌❌️ اینحا یه سایت آزاده اما دلیل نمیشه حق اظهار فضل تو هر تاپیکی داشته باشی گاو عزیز🐄من شدیدا صلح طلبم و آغازکننده دعوا نیستم اما اگه تیکه میندازی یا بی ادبی میکنی انتظار نداشته باش درست جوابتو بدم یا سکوت کنم😉🤏🏻👈🏻رفتار من با شعور طرف مقابلم ست میشه اگه از رفتارم خوشت نیومد به شعور خودت شک کن..
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
فکر کنم الان میاد اینجا ما رو هم فحش میده دقیق اسمش کایوته؟
اره دقیقا همونه
اگه با نظرم مخالفی یا با تاپیکم حال نمیکنی ،مجبور نیستی ابراز مخالفت کنی یا نظرتو تحمیل کنی یا کامنت بزاری #دیکتاتور_نباشیم😌❌️ اینحا یه سایت آزاده اما دلیل نمیشه حق اظهار فضل تو هر تاپیکی داشته باشی گاو عزیز🐄من شدیدا صلح طلبم و آغازکننده دعوا نیستم اما اگه تیکه میندازی یا بی ادبی میکنی انتظار نداشته باش درست جوابتو بدم یا سکوت کنم😉🤏🏻👈🏻رفتار من با شعور طرف مقابلم ست میشه اگه از رفتارم خوشت نیومد به شعور خودت شک کن..