2777
2789
عنوان

اسلامشهر

86 بازدید | 21 پست

نظرتون راجع به آدمهای زندگی می کنند تو اسلامشهر چیه ما یکی از فامیلامون هست پولمون خورده سطح فرهنگی شون زیر حد فقره اصلا آدم باهاشون حرف میزنه پشیمون میشه همش هم دوست دارن با دعوا کارشون راه بندازن کلا از لحاظ فرهنگی اسلامشهری ها چطوری نسبت به بقیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلی گفتم هفتاد در صد احساس می کنم روال اون منطقه

اشتباه میکنی

این مدل ادمو داره متاسفانه

من از اسلامشهرم

اتفاقا ادمای پولدارم زیاد داره خیلی

بافرهنگم همینطور

اما ادم بیشعور و بی فرهنگم هست


اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

اشتباه میکنیاین مدل ادمو داره متاسفانهمن از اسلامشهرماتفاقا ادمای پولدارم زیاد داره خیلی بافرهنگم هم ...

هفتاد سی هستن یا هشتاد بیست به نظرم در حالت کلی هشتاد درصد بیفرهنگ و خاله زنک حرف درار بقیه خوب و اکی

چه ربطی داره.ما چند تا فامیل اونجا داریم، اتفاقا خوش اخلاق ترین، دست و دلبازترین و مودبترین فامیلمون ...

دقیقا من اینجا زندگی میکنم اکثریت ادمای خوبین

اما نخاله همه جا پیدا میشه

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

هفتاد سی هستن یا هشتاد بیست به نظرم در حالت کلی هشتاد درصد بیفرهنگ و خاله زنک حرف درار بقیه خوب و اک ...

شاید ۱۵ درصد بی فرهنگ باشن

اینکه ی فامیل شما بد دراومده دلیل نمیشه بقیه ادمام بد باشن

اکثر نمایشگاه دارای سعادت اباد اسلامشهرین

نصف بیشتر سعادت اباد اسلامشهری زندگی میکنه بیشترشونم میشناسم

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

شما برا کدوم منطقه ای

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

والا فامیلتون پس مشکل داره

شما چرا بااین رفت و امدو بوه بستون داشتی با این شناخت

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

دقیقا من اینجا زندگی میکنم اکثریت ادمای خوبیناما نخاله همه جا پیدا میشه

خواهر من کلی برادرشوهر داره، همه تهرانن و فقط یکی اونجاست، فکر کنم اسم محله شون مهدیه است.

برای پاگشا، بهترین سفره و پذیرایی دقیقا مال اون بودش

خواهر من کلی برادرشوهر داره، همه تهرانن و فقط یکی اونجاست، فکر کنم اسم محله شون مهدیه است.برای پاگشا ...

اره اینجا هم وضع مالیا خیلی خوبه هم خوب خرج میکنن

اتفاقا تو ی تاپیک گفتم با یکی از فامیلای همسرم ک یکی از منطقه های خوب تهرانه رفتیم مسافرت سعی میکردن ارزون ترین جا برن حدالامکان رستوران نرن دقیقا برعکس ما بودن ،میگفتن میوه نخریم

مام مدامدرحال خرید و تفریح نصف خرجشونم ما دادیم چون نمیشد تنها رفت چرخید

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

اره اینجا هم وضع مالیا خیلی خوبه هم خوب خرج میکنناتفاقا تو ی تاپیک گفتم با یکی از فامیلای همسرم ک یک ...

ببین ، ۳۵ ،۴۰ سال پیش بابام داشت از خود اون خیابون اصلی روبروی میدون نماز خونه میخرید، به مامانم میگفت به محل کار نزدیکه و ....

مامانم جنگ و دعوا ، نه ، میخوای من از تهران ببری بیابون.

الان ببین چه اباد و گرون.

داداشام رفتن تو کار بابام، اونروز مامانم میگه کاش تو خونه داشتیم، بچه ها موندن تو راه خونه و اسلامشهر.

درسته منطقه ی مهاجر پذیر بوده ، ولی در کل ، همه جور آدم داخلش هست



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز