izahrahatm مدیر استارتر عضویت: 1404/06/26 تعداد پست: 317 عنوان پف پلکم 63 بازدید | 12 پست کلا چشام یه روز پف داره یه روز نه زیاد وقتی پف میکنه تا چند روز پف داره میتونم بلفاراپلاسی کنم بعضی وقتا هم پلکم پف نداره نیست کسی حال مرا درک کند مگر این روح شبی جسم مرا ترک کند 🖤 🖤 امروز | 07:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
izahrahatm مدیر استارتر عضویت: 1404/06/26 تعداد پست: 317 سلام دوست عزیز . حتمآ یک آزمایش تیروئید بدین . دادم تروید نداشتم حساسیت هم ندارم چند ساله اینجوریم نیست کسی حال مرا درک کند مگر این روح شبی جسم مرا ترک کند 🖤 🖤
درسابانو2002 عضویت: 1403/01/18 تعداد پست: 157 دادم تروید نداشتم حساسیت هم ندارم چند ساله اینجوریم احتمالآ از نوع پنهان هست .شب برنج خوردن و کلآ سردیجات باعث پف چشمها میشه .
izahrahatm مدیر استارتر عضویت: 1404/06/26 تعداد پست: 317 احتمالآ از نوع پنهان هست .شب برنج خوردن و کلآ سردیجات باعث پف چشمها میشه . میتونم عمل کنم بنظرت نیست کسی حال مرا درک کند مگر این روح شبی جسم مرا ترک کند 🖤 🖤
درسابانو2002 عضویت: 1403/01/18 تعداد پست: 157 میتونم عمل کنم بنظرت در این مورد اطلاعی ندارم فقط میدونم این جور عملها واقعآ یک ریسک هست .... به فکر درمان باشین خیلی بهتر از عمل جراحیه . پزشک متخصص داخلی مراجعه کنی هم خوبه
izahrahatm مدیر استارتر عضویت: 1404/06/26 تعداد پست: 317 در این مورد اطلاعی ندارم فقط میدونم این جور عملها واقعآ یک ریسک هست .... به فکر درمان باشین خیلی به ... مرسی عزیزم ♥️♥️ نیست کسی حال مرا درک کند مگر این روح شبی جسم مرا ترک کند 🖤 🖤
izahrahatm مدیر استارتر عضویت: 1404/06/26 تعداد پست: 317 خواهش میکنم . سلامت باشین 💐💐 همچنین 🙌 نیست کسی حال مرا درک کند مگر این روح شبی جسم مرا ترک کند 🖤 🖤
مهتاب007 عضویت: 1402/07/26 تعداد پست: 19755 مصرف قند و نمکت شاید زیاده. یا زیاد میخوابیکلا قند مصنوعی و نمک پف میاره زمانه بس که پلیدو پلشت و مسخره شد، عیارسنجی خورشید کار شب پره شد!
izahrahatm مدیر استارتر عضویت: 1404/06/26 تعداد پست: 317 مصرف قند و نمکت شاید زیاده. یا زیاد میخوابیکلا قند مصنوعی و نمک پف میاره نه زیاد نیست میگم به نظرت میتونم عمل کنم نیست کسی حال مرا درک کند مگر این روح شبی جسم مرا ترک کند 🖤 🖤
مهتاب007 عضویت: 1402/07/26 تعداد پست: 19755 نه زیاد نیست میگم به نظرت میتونم عمل کنم آره چرا که نه زمانه بس که پلیدو پلشت و مسخره شد، عیارسنجی خورشید کار شب پره شد!
izahrahatm مدیر استارتر عضویت: 1404/06/26 تعداد پست: 317 آره چرا که نه مرسی عزیزم ♥️ ♥️ نیست کسی حال مرا درک کند مگر این روح شبی جسم مرا ترک کند 🖤 🖤