2777
2789

فقط یه رنگ خودکار

مشکی یا آبی

من برای احتیاط دوتا آبی میبردم و هردو کپی هم بودن مثلا دوتا خودکار ۰.۷ کیان

جواب هر سوال تو پاسخبرگ و قسمت مربوط به خودش

توی برگه سوالا میتونی بنویسی ولی حتما باید وارد پاسخبرگ کنی چون اون برگه سوال، باطله س و تصحیح نمیشه

فقط با خودکار ابی باید نوشته بشه

سوالی بلد نبودی سفید نزارش حتما سیاهش کن غلط گیر ممنوعه ماشین حساب ساده باید باشه

«دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است»

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط با خودکار ابی باید نوشته بشه

سوالی بلد نبودی سفید نزارش حتما سیاهش کن غلط گیر ممنوعه ماشین حساب ساده باید باشه

«دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است»

فقط با خودکار ابی باید نوشته بشه

سوالی بلد نبودی سفید نزارش حتما سیاهش کن غلط گیر ممنوعه ماشین حساب ساده باید باشه

«دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است»

با خودکار مشکی بنویسی بهترهچون برگه ها اسکن میشن واضح تره برا تصحیح راحت تره


اخه شنیدم اسکن ها رنگی ان و سیاه سفید نیستن، پس فریی نداره با چه رنگی بنویسم🫠

اخه شنیدم اسکن ها رنگی ان و سیاه سفید نیستن، پس فریی نداره با چه رنگی بنویسم🫠

عزیزم من خودم پارسال تصحیح میکردم برا بعضی ها واقعا واضح نبود ب روز خونده می شد

حالا خود دانی

خیلی سخت گذشت تا فهمیدم هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز