اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.
درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
توکل چیست:توکل بر خدا این است که بدانی مخلوق خدا نه سودی به تو می رساند نه ضرری .وازغیرخداکاملا مایوس و ناامید شوی(جبرئیل)،،،/جایی که راه نیست خداوند شاهراه می گشاید/لطفا برای هر کار خوبی که انجام میدی به هیچ کس نگو خودت هم خوبیت رو فراموش کن اینجوری قشنگتره....ودر آخر در این دنیا هیچ اتفاقی، اتفاقی،اتفاق نمی افتد