anychan مدیر استارتر عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 34 عنوان پلاک دندان 7 بازدید | 0 پست خانوما یه سوال جدی و مهم،کیا درگیر پلاک دندان هستن؟!،دو سه بار رفتم جرم گیری بازم پلاک تشکیل میشه،پلاک همون یه سطح از باکتری هاست که هر بار هم میشوری تشکیل میشه،خمیر دندان،محلول و یا اسپری دهان کیا استفاده کردن در مورد جرم و پلاک که موثر بوده؟! امروز | 04:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب