فیلم بدی نبود اما کمی چرت بود
بنظرمن اونقد اذیت نشد ک بخاد بقیه بمیرن و اسیب ببینن
بقول ی نفر ادم تک فرزند و پولدار و داف دیگ چی. میخاد از زندگی؟ 😂
والا
بیشتر مشکلات مدرسش تقصیر خودش بود ک حرف نمیزد و ازخودش دفاع نمیکرد
اخرشم ک مشخص نشد روح خواهره بود یا همزاد
توی مشخصات فیلمش زده بود همزاد اما خیلیا نظر دادن دوقطبی بوده دختره ک اشتباهه