نشستم تو حیاط
برای امتحان شنبه با هوش مصنوعی دارم درس میخونم
بارون شدیدی داره میباره
بوی خوشبختی داره
خوشبختی که داریم دنبالش میدویم
خوشبختی ایستاده گوشه حیاط ، داره با یه میمیک خاصی چشم و ابرو بالا میندازه
یه آهنگ بیکلام گذاشتم
یک لیوان آب کنار دستم گذاشتم تا آب بدن خودم رو بیشتر تامین کنم
نفس عمیق میکشم
خونه ویلایی یه نعمته. شهرستانی بودن یه نعمته. بوی خاک نم خورده است ؟ نمیدونم یه بوی خوب خاصیه. احساس میکنم ترکیبی از بوی پهن گوسفندا و چمن های خیس خورده و خاک نم خورده و اشغال های فراموش شده باشه
ما تو آذربایجان زندگی میکنیم
اخبار گفته که طی این هفته کاهش دمای ۲۰ درجه ای را شاهد خواهیم بود
هم اکنون دمای هوا ۱۸ درجه است یعنی منفی میشه؟!!!
فکر نکنم
گویا اخبار مبالغه کرده
دلم میخواد برم تو قصه ها فیلم ها .... بعد میگم خب برو و اینجور میشه که دزدکی وارد فیلم ها و سریال های کارگردان ها میشم . خودم رو به عنوان یه کارکتر جدید میچپونم توشون. به زور خودمو جا میکنم و زندگی میکنم . آخه فکر میکنم یه زندگی برای آدم کافی نیست کمه باید دست کم پنج شش تا زندگی داشت سرک کشید تو جریانات بسیار ...