drrrrrr مدیر استارتر عضویت: 1402/01/19 تعداد پست: 5552 عنوان واقعا چرا 49 بازدید | 0 پست تا زمانی که ما کنکوری و دبیرستانی بودیم استرس پ سختی داشتیم ولمون نمیکردن معلماالآن میبینم دهمیا ی سریاشون اصلا امتحان ندادن و بر اساس ترم قبل نمره دادن حالا ما دانشجوام سدیم حضوری شد اونم با استادای سخت گیر عجبا Not Now maybe Later امروز | 01:18 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب