من برای کنکور امسال خیلی تلاش کردم و با انگیزه درس خوندم ولی به دلیل اتفاقایی که برای کشور افتاد و یسری اتفاقای شخصی علاوه بر اینکه دیگه درس نخوندم نه اینکه نخوام اصلا نتونستم ذهنم نتونست الان اسم کنکورو درس میاد تا مرز افسردگی میرم چیکار کنم بنظرتون