rahil_mk مدیر استارتر عضویت: 1401/02/21 تعداد پست: 250 عنوان اسنپ پی 50 بازدید | 3 پست قسط اسنپ پی پرداخت کردم از حسابم کم شد ولی قسط پرداخت نشده چیکار کنم پول برمیگرده کسی اینجوری شده؟پشتیبانی هم الان غیرفعاله امروز | 00:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
daryayemaghreb عضویت: 1404/10/20 تعداد پست: 181 برای خواهرم هم این اتفاق افتاد فهمید به جای این ماه، قسط ماه بعد رو دادهبرو ببین صورت حساب این ماهو کامل دادی ؟؟شاید اشتباهی مال ماه های بعدن به دنبال بهتر بودن و بهتر شدن......مسیر طولانی در پیش دارم......
rahil_mk مدیر استارتر عضویت: 1401/02/21 تعداد پست: 250 برای خواهرم هم این اتفاق افتاد فهمید به جای این ماه، قسط ماه بعد رو دادهبرو ببین صورت حساب این ماهو ... ن واسه همین ماهه تا ۵ ام فردا وقت داشت ولی یهو ارور داد از حساب کم شد ولی پرداخت نشد