2777
2789
عنوان

دلم گرفته

34 بازدید | 9 پست

این هفته همش بدبیاری آوردیم.دخترخوندم مریض شد.ماشین خراب شد کلی خرج کردیم.همسرم مریض شد کلا از یک شنبه دیگه ما زندگی نکردیم.الانم دوباره دخترخوندم دندونش که سه روز پیش پر کرده خالی شده،باید شنبه سه ساعت راه بریم شهرستان پیش دکترش.

دختر کوچیکمم همش بی دلیل بهانه میگیره گریه میکنه تو خواب می پره اصلا اینجوری نبود

اون دختر دیگمم زیر ۱۰ سال هس،معلوم نیس کجا چیزی شنیده چی یادگرفته چی شده نصفه شب میاد با ترس اتاق ما هی گریه میکنه میگه یه آقاهه یه آقاهه هرچی میگم کسی نیس آروم نمیشه این بچه ها همشون شبا تنها راحت می خوابیدن حسم میگه از بچه ای کسی یادگرفتن یا ترسوندنشون

نمیدونم هرچی هس این هفته پیرشدم کم آوردم دیگه

کم کم دارم می ترسم از این همه بدبیاری،خیلی سخت بود اصلا خودمم الکی با همسرم دعوا میکردم انگار زده بود به سرم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

این هفته علاوه بر عاشورا و محرم قمر در عقرب بود. صدقه بذینمیشه درخواستمو قبول کنی؟

یعنی بخاطر اونه؟

خداکنه دیگه تموم بشه اصلا هفته عجیبی بود

من به این چیزا اعتقاد نداشتم ولی الان دارم باور میکنم

اصلا هفته عحیبی بود من عاشق همسرمم ولی الکی ازش بدم اومده بود بی دلیلا بیی دلییل

یعنی بخاطر اونه؟خداکنه دیگه تموم بشه اصلا هفته عجیبی بودمن به این چیزا اعتقاد نداشتم ولی الان دارم ب ...

اعتقاد نیاز نیست، قمر در عقرب وجود داره

ک دنیا ب دوری ز اولاد زهرا نیارزد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز