2777
2789

من۵ یا ۶ سال خوردمروزی ۳ تاکاربامازپین و توحاملگیمخوب شدم والان نصف قرص میخورم تاقطعش کنه

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولی فقط ذهنتو درست کن حالتو خوب کن ارااااامش خواب درست آب تغذیه درست دوری از استرس انرژی مثبت ورزش ..باور درست خوب میشی دارو وسیله اس ..

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

بعدش دیگه بدون قرص تشنج نمیکنه ادم

بازم باید مراقب بود چون سابقه داشته طرف..

من از وقتی حالمخوب شد ک ساعت ۵ صب بیدار شدم طلوع خورشید افکار مثبت رهایی حال خوب خواب خوب..خیلی سخته ماهاداغون بودیم والانم توزندگیم هزاران هزارماجرایی هس ک بگم سکته میکنی باشنیدنش ولی چااااااره ایییی نیستتتت فقط باید تالحظه ای ک زنده ای زندگی کنی درسسسست هدف دار ...ن اینکه هرروز پات ب مطب دکتر و نوارمغز وازمایش قرص ودعوا وخواب باشه

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز