هر دو تا ۷سالگی حضانتش با مادرشه دختر بعد از ۹سالگی و پسر سن ۱۵ سالگی خودش با هر کدوم خواست می تونه زندگی کنه
تازگیا مصلحت طفل رو هم درنظر میگیرن بعد از ۷سالگی اگه بچه خودش نخواد با پدر یا پدربزرگش زندگی کنه می تونه با مادرش زندگی کنه منتهی به یه شرطی مادر ازدواج کنه دادگاه قبول نمی کنه