سلام منم یه مدت با امام حسین (ع) کلی درددل میکردم و نذر عدس پلو کردم هرچه قدر از دستم بربیاد بدم اربعین و خداروشکر فهمیدم الان هم میخوام کامل حل بشه مشکلم انشاءالله
شما فقط باید صداقت داشته باشین با معصومین (ع)و(س) اینو یه استاد میگفتن گفتن فقط صداقت دلی دلی باشه با اخلاص خدا خودش کمکتون میکنهه دیگه به چه جوریش نباید ما کارداشته باشیم انشاءالله بهترین ها برامون میشه انشاءالله امیدوارم گره همه و ما و شما هم حل بشه انشاءالله انشاءالله انشاءالله .