پسر_نینی_سایتی مدیر استارتر عضویت: 1404/10/23 تعداد پست: 2400 عنوان میگه 125 بازدید | 24 پست وقتی از خدا چیزیو میخوای ینی به قدرت اون ایمان داری و وقتی خدا نمیشنوه ینی به قدرت خودت ایمان داره کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد. دیروز | 21:48 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پسر_نینی_سایتی مدیر استارتر عضویت: 1404/10/23 تعداد پست: 2400 عجب ؟؟؟ کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.
پسر_نینی_سایتی مدیر استارتر عضویت: 1404/10/23 تعداد پست: 2400 گزینه ۳ینی خدا تورو به تخمشم نمیگیره تو ایران آره یکم معادلات پیچیدست کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.
نیلارزخسته عضویت: 1404/07/27 تعداد پست: 2194 الان من از خدا گرین کارت امریکا میخوام .همین الان خونه تو کالیفرنیا میخوام میخوام یکی ارثشو همین الان به نامم بزنه میده ؟ خیرررر همین الان میتونم به دست بیارم اینایی که گفتم یا اون رو راضی کنم ؟؟ بازم خیررر دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝
نیلارزخسته عضویت: 1404/07/27 تعداد پست: 2194 گزینه ۳ینی خدا تورو به تخمشم نمیگیره افریننن دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝
اسمانابی2026 عضویت: 1403/06/22 تعداد پست: 3146 همون گزینه ی 2 درسته، کلا تو ایران خدا گفته فقطططط به قدرت خودتون تکیه کنید از من کاری برنمیاد😁😁😁 دشنام گوئی و بد زبانی و دریدگی و فحاشی از نشانه های نفاق است،،، که در این سایت به وفور دیده میشه🥶🥶🥶🥶
دخترعموجان عضویت: 1399/05/28 تعداد پست: 831 الان من از خدا گرین کارت امریکا میخوام .همین الان خونه تو کالیفرنیا میخوام میخوام یکی ارثشو همین الا ... من چی بگم که خانزاده هستم و پدر و پدربزرگم پولشون از پارو بالا میره ولی دست منو نمیگیرن چون چیییی؟؟؟دخترم!
bluescream عضویت: 1403/04/29 تعداد پست: 10517 عاا چه قشنگ مرا دردی ست اندر دل که گر گویم زبان سوزد اگر پنهان کنم، ترسم که مغز و استخوان سوزد...
پسر_نینی_سایتی مدیر استارتر عضویت: 1404/10/23 تعداد پست: 2400 الان من از خدا گرین کارت امریکا میخوام .همین الان خونه تو کالیفرنیا میخوام میخوام یکی ارثشو همین الا ... 3 4 تا از همکلاسیای خودم همین الان دارن تو آمریکا خوش میگذرونن ، یا مثلا یکی از آشنایان از 0 مطلق رفت استرالیا الان خودشو به 100 رسونده نمیگم آسونه ها سختم نیست خیلییییی سخته ولی غیرممکنم نیست میتونی کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.
پسر_نینی_سایتی مدیر استارتر عضویت: 1404/10/23 تعداد پست: 2400 من چی بگم که خانزاده هستم و پدر و پدربزرگم پولشون از پارو بالا میره ولی دست منو نمیگیرن چون چیییی؟؟؟ ... گنجم داشته باشی تا علم استفاده اونو نداشته باشی بدرد نمیخوره کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.
نیلارزخسته عضویت: 1404/07/27 تعداد پست: 2194 من چی بگم که خانزاده هستم و پدر و پدربزرگم پولشون از پارو بالا میره ولی دست منو نمیگیرن چون چیییی؟؟؟ ... بابات که وظیفشهههچه جنسیت زده و روانی ان دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝